contact-us צור קשר

פסל חצי גוף

הדפסת פסל חצי גוף

פסל חצי גוף המודפס במדפסת תלת מימד עוזרת רבות לאומנים מודרניים, אך יכולה לשמש בקלות למתנה מקורית לאהובים שלכם ליום ההולדת. אחת הסיבות הפופולריות ביותר להיכנס לתחום הדפסת תלת מימד היא ליצור דברים לתחביבים שלכם. אנשים מדפיסים כלים, גאדג'טים ודמויות משלהם, כמו גם מיניאטורות ופסלים בגדלים שונים. אם אתם רואים את רוצים לנסות את עצמכם בעולם החדש של יצירתיות בתחום התלת מימד, שווה לפנות אל חברת AMP המתמחים בעיצוב מודלים תלת מימדיים והדפסות תלת מימד בגדלים וצורות שונות.

פסל חצי גוף של דמויות מסדרת אנימציה

הדעה הרווחת היא כי מדפסות תלת מימד מתאימות ביותר להדפסת דגמים עם פרטים מורכבים, בעוד שמדפסות פלסטיק מתאימות לדגמים גדולים ומסורבלים יותר. אם אתם מדפיסים עם ההגדרות הבסיסיות של היצרן, אז זה אכן יכול להיות המקרה. אבל עם כוונון נכון במדפסות FDM, אתם יכולים להשיג תוצאות לא גרועות יותר מאשר במדפסות פוטופולימר. התאמה קטנה יכולה לעשות הבדל גדול: שכבות, מהירות, תמיכה וקירור, לבסוף גם אתם תוכלו ליצור בקלות פסל חצי גוף של הדמות הנבחרת שלכם.

הדפסה תלת מימדית של פסלי חצי גוף

היתרון העיקרי של הדפסת תלת מימד הוא כמובן נפח! המבנה האנכי של ההדפס מושג על ידי הנחת שכבות, אך לא כל השכבות נוצרות באופן שווה. שני ההיבטים העיקריים של מודל הם גבהי שכבות ושכבות עליונות. גובה השכבה הוא עובי כל שכבה, הנמדד בשברירי מילימטר. ככל שהשכבה דקה יותר, כך האובייקט שנוצר מפורט יותר. עם זאת, שכבות זעירות באמת עלולות להוביל לזמני הדפסה עצומים ולפגמי שכבה, כלומר יש צורך לאזן בין מהירות ההדפסה לעובי השכבה. למרות שכל אלו הם היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון, שכבות אינן הדרך היחידה להשיג את פסל תלת מימד המושלם. מהירות ההדפסה היא אחד הגורמים החשובים ביותר המשפיעים על הדפסת תלת מימד ואחד הקשים ביותר ליישום. מהר מדי ואתם עלולים להיתקל בבעיות כמו טפטוף, הידבקות לקויה של שכבות, או אפילו עקירה מוחלטת של הפסלון מהשולחן. איטי מדי ואתם מסתכנים בכשל בהדפסה עקב טיוטות או עליות מתח לאחר זמן מה. אם אתם זקוקים לתוצר מושלם, או להכוונה בתהליכי ההדפסה התלת מימדית שלכם, צרו קשר עם צוות המומחים של חברת AMP והם ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

הדפסת פסל חצי גוף

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן