contact-us צור קשר

הדפסת דגמים תלת מימד

​הדפסת דגמים תלת מימד – למי מיועדת ולמה?

הדפסת דגמים תלת מימד פותרת את כל ההתלבטויות של מי שצריך מוצר כאן ועכשיו. הדפסת דגם תלת מימד מאפשרת גיבוש רעיון סופי של פיתוח מוצרים ומסייעת בהוצאה לפועל של שלב התכנון והשרטוט של המוצר. הטכנולוגיה המתקדמת היום מייצרת מוצרים באיכות מעולה מחומרים עמידים וטובים, איכות ורמת דיוק יוצאת מן הכלל, וכל זאת בעלויות זולות ותהליך קל הרבה יותר מבעבר.

3 תחומים לשיפור העסק דרך הדפסת דגמים תלת מימד:

  • אב טיפוס – דמיינו שיש לכם סטארט-אפ חדש שאתם לגמרי מאמינים בו.
    נניח שכבר העליתם הכל על הנייר ויש לכם את כל השרטוטים הדרושים וכל מה שנשאר עכשיו הוא לגייס משקיעים. האם באים אליהם בידיים ריקות? כמובן שלא.
    מקובל להגיע אליהם עם המוצר המוגמר שלנו ולשתף אותם ברעיון שפיתחנו, כך אנו מגישים להם ויזואלית את הרעיון מה שהופך אותו להרבה יותר עוצמתי.
  • ייצור – הדפסה בתלת מימד היא טכנולוגיה מעולה לייצור אב טיפוס, אך אם נעלה מדרגה נבין שהרעיון הכללי הוא ייצור – וכך למעשה עסק יכול לייצר סחורה בעצמו מבלי שום תלות בספקים אחרים. קחו לדוגמא את נגיף הקורונה שהתפשט בכל העולם וגרם למשלוחים של ענקית הייצור (סין) להיעצר. כל החנויות שהיו תלויות בסחורה מסין נכנסו לבעיה. ואילו מה קרה לכל החנויות בארץ שמייצרות בעצמן ? (כמעט כלום).
    כל עסק רוצה להיות תלוי בכמה שפחות משתנים ובכלל, שלא נדבר על החיסכון בעלויות כשאנחנו אלו היצרנים שחוסכים את הרווח של היצרנים עלינו.
  • הזמנה אישית – למה לעבוד קשה, להביא סחורה ולנחש מה הלקוח ירצה במקום להשקיע סכום מינימלי של סחורה לייצור, ולתת ללקוח להחליט מה הוא רוצה ?
    טכנולוגיית התלת מימד פותחת לנו את הדלתות לייצר כל מודל שנדמה לנו בחומרים האפשריים, ולכן אם ניתן ללקוח לבחור בעצמו את המוצר הבא שהוא רוצה – זה יגדיל לנו את המכירות בהכרח ולרוב גם את הרווח.

​טכנולוגיה ייחודית וחדשנית

חברת  AMP פיתחה טכנולוגיה ייחודית וחדשנית המאפשרת הדפסה בתלת מימדית  3d מתמונה דו מימדית רגילה. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת הדפסות ענק בתלת מימד 3d או יצירת אנימציה או תמונה מתחלפת על מדיה מודפסת לפרסום בשלטי חוצות, אוטובוסים, שילוט לעסקים, אירועים, כנסים ותערוכות או הולוגרמות קטנות. צרו עמנו קשר עוד היום ותנו לנו להדפיס לכם כל מה שאתם צריכים כי אצלנו המקצועיות באה לפני כל ערך אחר.

 

הדפסת דגמים תלת מימד

הדפסת דגמים תלת מימד – AMP

לאחרונה דווח על מדפסת תלת ממדית מהפכנית, שהצליחה לייצר מכונית נוסעת (המנוע יוצר בנפרד). חברה אחרת הצליחה לפתח מדפסת שמדפיסה בית מגורים מבטון. למרות זאת, מרבית ההדפסות התלת ממדיות מיועדות ליצירת דגמים מסוגים אחרים לגמרי, לשימוש עסקי, לתערוכות וליישומים נוספים. דגמים שאנשים יכולים לתכנן לבד או בשילוב עזרה מקצועית.

להפוך חלום למציאות – במחירים נגישים

באמצעות מדפסות ייעודיות, ניתן לבצע הדפסת דגמים תלת מימד במגוון רחב של חומרים. ההדפסות הללו יכולות לשמש למגוון יישומים, החל ביישומים ביתיים יום יומיים, דרך יישומים בתעשיית הנשק או ההייטק וכלה ביישומים רפואיים. לפני עידן ההדפסות התלת ממדיות, ייצור של דגם חדש הצריך עבודה מרובה והשקעת עלויות ניכרת ביותר. פיתוח של דגם חייב עבודה ארוכה של מהנדסים או מעצבי מוצרים. כיום, עידן של ההדפסות התלת מימדיות שינה את התמונה מקצה אל קצה.

ניתן לעשות שימוש בתוכנות מדף להכנת תרשימים או מודלים תלת ממדיים. תוכנות נוספות לוקחות את המודל הממוחשב ומחלקות אותו לפרוסות. אותה חלוקה לפרוסות נועדה לאפשר למדפסת להכין את הדגם. הדגם נוצר על ידי התכת חוט פלסטי או פולימר לנוזל שמוזרק על משטח, שכבה אחר שכבה. טכנולוגיה מהסוג הזה מאפשרת להדפיס כל חלום, ללא השקעה כספית יוצאת מגדרת הרגיל. הדברים הגיעו לכדי כך שאפילו באינטרנט ניתן למצוא דוגמאות לדגמים שאנשים הכינו, ואשר אפשר להדפיס אותם ממש מהיום למחר.

הדפסת דגמים תלת מימד לכל מטרה  

הדפסה של דגמים יכולה להתאים ליזמים או למעצבים, שרוצים לייצר מוצר לשיווק המוני. הדגם התלת ממדי מאפשר לבצע בקרת איכות או בדיקות שונות על דגם בגודל אמיתי או דגם מוקטן אך בעל מאפיינים מוגדרים. ההדפסה יכולה להתאים לתעשיינים, ליזמי הייטק, לגורמים תעשייתיים ועסקיים. אם רכישת מדפסת תלת ממד תעשתיתית לא עומדת על הפרק וכאשר אתם רוצים סיוע בביצוע הדפסה של דגם במדפסות מקצועיות וברמה הגבוהה ביותר, עומד לרשותכם צוות נבחר של אנשי מקצוע מיומנים. מרכז ההדפסות ושירותי התלת מימד  AMP- מספקים פתרונות, ייעוץ, מידע ושירותי הדפסה, לכל מטרה.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן