contact-us צור קשר

מדפסת תלת מימד צבעונית

מדפסת תלת מימד צבעונית מאפשרת להדפיס מודלים צבעוניים בגדלים שונים באמצעות חומרים קשים או רכים, את המודל ניתן לצבוע לפי בחירה, וניתן להדפיס על חומרים דמויי פלסטיק בדיוק רב ובמהירות גבוהה. הדפסה תלת מימדית נחשבת לפתרון המשתלם ביותר עבור תכנון וייצור אב טיפוס, דגמים חדשים של מוצרים, מודלים ולעוד מגוון יישומים. הכירו את חברת AMP החברה שמתמחה בהדפסות תלת מימד צבעוניות באופן האיכותי ביותר היום בשוק יחד עם אמצעים מתקדמים.

 

מדפסת תלת מימד צבעונית – מהי וכיצד נמדדת איכות ההדפסה?

מדפסת תלת מימד צבעונית, המפיקה מודלים צבעוניים באמצעות ראשי ההדפסה (CMY).
מדפסת ProJet 460 בונה דגמים על ידי סלילת שכבות אבקה והזרקה של חומר מגבש ברזולוציה גבוהה בשטח הדפסה של 203X254X203 מ”מ .
למדפסת ראש צבעוני CMY והמודלים המתקבלים הם דגמים תלת מימדיים צבעונים (2.8 מיליון צבעים).
טכנולוגית ההדפסה של מדפסות מסוג זה היא המהירה ביותר בתעשייה ונצילות חומרי הגלם הינה הגבוה ביותר. הדפסה תלת מימדית באבקה אינה צורכת חומרי גלם לבניית גיאומטרית תמיכה, וכל החומר שלא הודפס במודל ממוחזר אוטומטית להדפסות הבאות.
תחזוקת המדפסת פשוטה ביותר ולא נדרשים כיול או פעולות הכנה בין הדפסה להדפסה.
ניתן למצוא מדפסות ממשפחת PROJET X60 בבתי הספר המובילים לעיצוב, אקדמיה, חברות הייטק, משרדי אדריכלות, אמנים, מוסדות ביטחוניים ועוד.

 

הדפסת תלת מימד בצבע – רזולוציה

איכות ההדפסה בכל סוגי המדפסת נקבעת בהתאם לרזולוציה הנמדדת באמצעות מונח מקצועי המכונה DPI. מונח מקצועי זה מתאר למעשה את מספר הנקודות האופקיות והאנכיות הפזורים על פני שטח מודפס של אינץ’ אחד, ככל שמספר הנקודות לאינץ’ גדול יותר, כך תוכלו להבטיח לעצמכם איכות הדפסה גבוהה יותר. כיום, מרבית מדפסות תלת המימד הצבעוניות וגם השחור/לבן מגיעות ברזולוציה של DPI600. רזולוציה זו מספקת איכות הדפסה סבירה לצרכי הדפסה של מסמכי טקסט בעיקר, כאשר לצורך השגת איכות הדפסה גבוהה יותר של מסמכים המשלבים בתוכם אלמנטים גרפיים ותמונות, מומלץ לבחור במדפסות המגיעות עם DPI1200.

 

מדפסת תלת מימד צבעונית מקצועית של חברת AMP

בחברת AMP בניהולו של משה אסייג יוכל היזם למצוא מגוון רחב של מדפסות תלת מימד צבעוניות מהמובילות בעולם המייצרות מוצרים לתעשייה בטכנולוגיות שונות, תוך כדי שימוש בספריית חומרים עשירה בעלי יכולות טכניים והנדסיים. התקשרו אלינו עוד היום למספר 02-5805800 ונציגנו ישמחו לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בכל המתבקש.

 

מדפסת תלת מימד צבעונית

 

מדפסת תלת מימד צבעונית – AMP

מדפסות רגילות יכולות בדרך כלל להדפיס או בצבע או בשחור לבן, על פי סוג הטונר או ראש הדיו. לעומת זאת, מקובל להניח שמדפסות תלת מימדיות הן שונות. האם יש דבר כזה מדפסת תלת מימד צבעונית, ואיך אפשר להוסיף הרבה צבע לדגמים המודפסים – אלה הדברים שכדאי לדעת.

 

מדפסת תלת מימד צבעונית, יש דבר כזה?

חשוב להבהיר שכין דבר כזה מדפסת צבעונית באמת. הצבעוניות של ההדפסה נובעת מחומרי הגלם שבהם המדפסת עושה שימוש. לעומת דיו, שבו עושה שימוש מדפסת רגילה, המדפסת התלת מימדית עושה שימוש בחומרים שונים, הרבה יותר מגוונים. ניתן להדפיס מודלים ודגמים תלת מימד מחומרים פלסטיים, פולימרים, ניילון ואפילו ממרכיבים צמחיים שעברו תהליך עיבוד מיוחד. כאשר חומר הגלם עשוי מצבע, אותו הצבע יהיה המאפיין של המודל המודפס.

 

הדפסה צבעונית באמצעות גבס

אחד החידושים המעניינים שאפשר בהחלט לקרוא לו מדפסת תלת מימד צבעונית, מתבסס לא על פולימרים בצבע כחול, זהב, סגול או כל צבע שאתם יכולים לחשוב עליו. במקרה המדובר, זוהי מדפסת שעושה שימוש באבקת גבס. האבקה הזאת יכולה להגיע בצבעים שונים, כך שבהחלט ניתן לקבל תוצאה צבעונית בצורה מובהקת. זוהי דרך שבה ניתן להדפיס לדוגמא פסלים, דמויות, מבנים וחפצים, ולהקנות להם צבעוניות מגוונת מאוד.

 

פלסטיק בצבעים או פלסטיק לבן

מדפסת תלת מימד משתמשת בגלילים שבהם ישנן רצועות פלסטיות. המדפסת מחממת את הפלסטיק, כך שאת הנוזל אפשר להזריק בשכבות. ניתן להטעין את המדפסת עם פלסטיק בצבע שרוצים. הצבעים יכולים להיות רגילים או מבריקים, יש אין ספור אפשרויות. בנוסף, ישנה אפשרות לבצע הדפסה של מודל או דגם מפלסטיק לבן או מחומר אחר שניתן לצבוע אותו בהמשך. בסיכומו של דבר, ניתן בהחלט להפיק פריטים או דגמים צבעוניים, בצורה תלת מימדית יפה ואיכותית.

רוצים לקבל מידע נוסף על הדפסות בשלושה מימדים, מודלים צבעוניים ופתרונות חדשניים? במרכז ההדפסות ושירותי התלת מימד AMP תוכלו לקבל תשובות ומענה מקצועיים. כל סוג של מודל או דגם ניתן להדפיס, עם ליווי מקצועי בשלבי הפיתוח לפי הצורך.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן