contact-us צור קשר

מודל ממוחשב לאובייקט ממשי

ניתן להפוך מודל ממוחשב לאובייקט ממשי, מוצק ותלת-ממדי באמצעות תהליך של ייצור מודלים למדפסת תלת מימד, הכוללת בדרך כלל יישום של מספר רב של שכבות דקות של חומר בזו אחר זו. מכיוון שהדפסת תלת מימד הופכת את הייצור לנגיש מתמיד, הפופולריות שלה גדלה במהירות. היום, כבר אין לכם צורך לרכוש את כל הציוד המסורבל של מדפסת תלת מימד אליכם הביתה! ניתן פשוט להשתמש בשירותיהם המקצועיים של חברת AMP, אשר הקימו את מרכז הדפסות תלת מימד הגדול והמודרני ביותר בארץ.

מודלים למדפסת תלת מימד – איך זה עובד?

ראשית, הדגם אותו תרצו להדפיס מעוצב באופן וירטואלי. בעת ייצור מודלים למדפסת תלת מימד, המדפסת תוכל לקרוא את העיצוב כמו שרטוט. תוכנת עיצוב בעזרת מחשב, שיכולה לייצר שרטוטים מדויקים וגרפיקה טכנית, משמשת לבניית העיצוב הוירטואלי, כמו גם סורק תלת מימדי, שלוקח תמונות של האובייקטים מזוויות שונות כדי לשכפל אותו בצורה דיגיטלית. פייה מיוחדת במדפסת משמשת בדרך כלל להוצאת חומרים חצי נוזליים כמו מתכת או פלסטיק. שכבה אחר שכבה, הפייה עוקבת אחר השרטוט של הדגם הדיגיטלי בממדים אופקיים ואנכיים כאחד כשהיא מניחה את החומר בצורה מדויקת. התהליך הזה חוזר על עצמו עוד ועוד, עד לקבלת הדגם המוגמר.

אילו סוגי פריטים אפשר ליצור באמצעות מדפסות תלת מימד?

כמעט כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו יכול להפוך לעיצוב להדפסה בתלת מימד. צעצועים, כיסויי טלפון, כלים, בגדים, שולחנות, מנורות, יצירות אמנות ואפילו חלקי רכבים מיוצרים כולם באמצעות ייצור מודלים למדפסת תלת מימד. האפשרויות של מוצרים מודפסים בתלת מימד יכולים לשפר את חיינו במונחים של קלות, נוחות, בטיחות ובריאות. ומכיוון שהדפסת תלת מימד מתפתחת באותו קצב שבו אנשים יוצרים רעיונות חדשים להדפסה, לא יעבור זמן רב עד שתוכלו להדפיס בתלת מימד פריטים רגילים כמו חולצה בהתאמה אישית, כלי אוכל לארוחת צהריים או חלקי חילוף. לפרטים נוספים ותכנון ייצור מודלים לפרויקט שלכם, צרו קשר עם AMP עוד היום.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן