contact-us צור קשר

הבחירות הקשות ביותר שעלינו לעשות

אחת הבחירות הקשות ביותר שעלינו לעשות היא להחליט איזו טכנולוגית הדפסת דגמים תלת מימד מתאימה ביותר לפרויקט שלנו. בהתחשב במגוון טכניקות ההדפסה בתלת מימד, יש לתהות: במה נבדלות המדפסות הללו זו מזו, ואילו חומרים מיוחדים שקיימים כיום בשוק הם המבטיחים ביותר? את הייעוץ המקצועי הטוב ביותר תוכלו לקבל בחברת AMP, המתמחים בתחום הדפסות תלת מימד.

שימוש בשיטות הדפסת דגמים תלת מימד שונות

1) מודלים של FDM  ו-FFF – ישנם מעט תהליכי ייצור תוספים ארוכי שנים ורווחים כמו הדפסת דגמים תלת מימד בטכנולוגיית FDM/FFF. התהליך כולל ייצור מספר שכבות של חומר מאוחה ולאחר מכן נותנים לשכבות שלידו להתקרר ולהתאחד לפני הוספת השכבה הבאה.

אילו תעשיות יכולות להפיק תועלת מטכנולוגיית FFF או FDM?

התאמה מהירה של המילוי של אובייקטים תלת מימדיים מודפסים היא אחד היתרונות העיקריים של FDM. בשל כך, הדפסת אב טיפוס למטרת אימות התאמות וגימור בלבד היא קלה מאוד. עלויות חומר מופחתות מושגות על ידי שימוש במילוי פנימי מופחת או אפילו בליבה חלולה. לאחר השלמת שלב התכנון, ניתן למלא כל הדפסה תלת-ממדית ולמקסם את הפוטנציאל שלה ולהתחיל במחזור ייצור קטן או בינוני.

ייצור פונקציונלי מהיר (FFF) הוא הדרך הטובה ביותר ליצור אב טיפוס של רכיבים במהירות תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים. הרבה דגמים אדריכליים ומודלים עשו שימוש בטכניקה זו. הטכנולוגיה הזו מבטיחה שהתמחור יהיה נמוך וזמני הייצור מהירים.

SLS– הדפסות לייזר סלקטיבי

SLS הוא תהליך המשתמש בקרן לייזר בעלת אנרגיה גבוהה לשילוב חלקיקי פוליאמיד. בתהליך ההדפסה  שכבות דקות של אבקת פוליאמיד מתמזגות בקפידה. מכיוון שתהליך ה-SLS התלת-ממדי משתמש בשפע של חומר אבקתי המקיף היטב את המדפסת כדי לתמוך בדגמים, אין צורך בתומכים. בהשוואה לתהליכי הדפסה תלת מימדיים אחרים, גישה זו מאפשרת הדפסת דגמים תלת מימד של חלקים מסובכים מבחינה גיאומטרית עם דיוק ממדי מעולה.

השיטה השלישית של הדפסות תלת מימד- סטריאוליתוגרפיה (SLA)

תהליך SLA משתמש בשרף פוטופולימר נוזלי ליצירת דגמים תלת מימדיים. כדי להשיג את הצורה הרצויה, SLA משתמש בקרן לייזר UV כדי לייצב את חומר הדגם, מה שהופך אותו לתהליך הדפסה תלת מימד מדויק. לייזר UV משמש להארה מקומית של האזורים שבהם הדגם אמור להתקבע. לאחר שהשרף מתייצב תחת אורות פעמים רבות, מנקים את הפריט באלכוהול איזופרופיל כדי להסיר את כל הפולימר שנותר. האיכות הסופית של הדגמים מושגות על ידי הנחת המודל במתקן אור מיוחד לאחר הניקוי.

רוצים להתאים שיטת הדפסה המתאימה ביותר לפרוייקט שלכם? צרו קשר עם AMP עכשיו!

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן