contact-us צור קשר

תהליך יעיל ביצירת מוצר חדש

בעת יצירת מוצר חדש, אב טיפוס הוא צעד ראשון חשוב. הדפסה תלת מימדית קיימת כבר כ-30 שנה, ולאורך כל אותה תקופה היה נפוץ יותר להשתמש בה כדי ליצור אבות טיפוס אמיתיים לבדיקה, הדמיה ופונקציונליות. הדפסת אב טיפוס מביאה יתרונות רבים, ולשם כך אתם ממש לא צריכים לבזבז מאות שקלים על רכישת מדפסת, אלא פשוט להנות מהשירות המקצועי והמהיר של AMP.

קיצור מחזור פיתוח המוצר בעזרת הדפסת אב טיפוס

בשלושת העשורים האחרונים, הדפסת אב טיפוס תלת מימד היא הבחירה המועדפת, בשל האמינות והמהירות שלה בהפקת מספר תיקוני עיצוב. בתהליך הפיתוח של מוצר זה מפחית בהצלחה הן את הסיכון והן את צריכת המשאבים. כאשר מחליטים בין רעיונות רבים, ייצור אבות טיפוס אמיתיים גם עוזר להאיץ את תהליך קבלת ההחלטות. בנוסף, מדובר בשיטה חסכונית מכל הבחינות- מבחינה כלכלית, מבחינת זמן ייצור ומבחינת חסכון בחומרי גלם.

מודלים מודפסים בתלת מימד מספקים אפשרויות טובות יותר

עסקים יכולים לחסוך הרבה כסף על ידי הדפסת אב טיפוס לפני שחרור פריטים חדשים לצרכנים. החומרים המשמשים להדפסת אבות טיפוס פונקציונליים בתלת מימד הם לרוב די קרובים לאלו המשמשים לייצור המוצר הסופי. כתוצאה מכך, אבות טיפוס יכולים להיות מנוצלים גם לאורך שלב הבדיקה של מוצרים חדשים. חברות יכולות למצוא טעויות או פגמים עם אבות טיפוס פיזיים לפני שליחת המוצר הסופי לייצור המוני.

מכיוון שמורכבות עיצוב אינה בעיה בהדפסת תלת מימד, היא פותחת הזדמנויות חדשות ליצירת פריטים אופטימליים עם תכונות חדשות ועיצובים קלים. הדפסת תלת מימד מסייעת לעסקים לייעל פיתוח מוצרים עתיר עבודה, להפחית את עלויות החומר וליצור רכיבים חלופיים לפי דרישה.

הדרישות שלכם מהמוצר הסופי של אב הטיפוס יקבעו את טכנולוגיית ההדפסה התלת-ממדית המתאימה ביותר לאב טיפוס שלכם. כמה מהר תרצו אותו מוכן? מהו סוג החומר שאתם רוצים להשתמש בו? האם נדרשת גיאומטריה מדויקת להפליא? כל הדברים הללו מציינים את סוג הציוד להדפסה תלת מימדית שיידרש. לקבלת ייעוץ מקצועי לבחירת שיטת ההדפסה המומלצת, צרו קשר עם חברת AMP עוד היום, וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן