contact-us צור קשר

שירותי סריקה תלת מימדית

מתקני הסריקה התלת ממדיים של חברת AMP מסוגלים להשיג מדידות תלת מימדיות מחפצים בכל הגדלים, החל מתחנת כוח גרעינית ועד ראש סיכה. עם נתונים דיגיטליים תלת ממדיים ביד, היישומים הפוטנציאליים הם כמעט אינסופיים. כיום, ישנם שפע של יישומים נוספים עבור שירותי סריקה תלת מימדית ונתוני מדידה תלת ממדיים. צוות המומחים המוכשר ביותר של AMP יכול להפוך את הנתונים מביצוע הסריקה התלת מימדית לפורמטי פלט המשמשים בסיס לתכנון, תיעוד, הדמיה וניתוח. חברת AMP  זמינה עבורכם לביצוע סריקות תלת מימד בכל רגע, עם הציוד המתקדם ביותר, מה שמאפשר לכם להיות בטוחים בקבלת התוצאות המדויקות ביותר.

מה היא המטרה של שירותי סריקה תלת מימדית?

סריקה באמצעות תלת מימד מאפשרים לכם לסרוק כמעט כל חפץ, בכל גודל, ולקבל את המידות המדויקות שלו, מה שמאפשר ליצור אב טיפוס של חפץ זה בהדפסה תלת מימדית, בגודל קטן יותר. אם אתם מעוניינים בייצור סדרתי, גם כאן סריקה תלת מימדית יכולה לעזור על ידי סריקה וירטואלית של החפץ אותו תוכלו לשכפל ללא מאמץ עם מדפסת תלת מימד.

אילו סוגי סריקות תלת מימד יש?

אחת הדרכים לאסוף נקודות בודדות בכמויות קטנות או גדולות ביחס זו לזו היא על ידי מדידת מגע. לאחר מכן, ניתן להשתמש בנתונים אלה להערכה, בחינה, תכנון או הנדסה גיאומטרית פשוטה. שיטות אופטיות כגון CMMs ניידים עבור פוטוגרמטריה ומעקבי לייזר פועלות בצורה הטובה ביותר עבור פרויקטים בינוניים וקטנים. טכניקת בדיקה (דיגיטציה) במגע המניבה מדידות מדויקות ביותר של פריטים היא מדידה ללא מגע. באמצעות מצלמות פולטות לייזר או מכשירים דומים, סריקת אור לבן תלת מימדית, המכונה לעתים קרובות סריקת לייזר, או "דיגיטציה", היא תהליך השגת הגיאומטריה של דברים פיזיים ממשיים. סורקי התמונות התלת ממדיים, או טכנולוגיות סריקת הלייזר, יכולים לתפוס את המידות המדויקות והקימורים לכל צורה או חפץ, ולשחזר אותו בהדפסה תלת מימד. זקוקים אל סריקה תלת מימדית? הרימו טלפון עכשיו לחברת AMP.

 

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן