contact-us צור קשר

שירותים מתקדמים מבית AMP

המטרה העיקרית של שירותי הדפסת תלת מימד היא בכלל לא בידור, אלא עבודה ולימוד. אם אתם אדריכלים או מעצבים (או לומדים להיות אדריכלים או מעצבים), מדפסת תלת מימד תאפשר לכם לייצר מודלים ופריסות ויזואליות בדיוק לפי הפרמטרים שתציינו. אמנים יעריכו את הנוחות שבהכנת חפצים ייחודיים למייצבים, מעצבי אופנה – את הקלות שבהכנת חלקים בודדים של בגדים ונעליים, אביזרים, או אפילו תחפושות שלמות. לאותן מטרות, שירותי הדפסת תלת מימד יכולים לשמש בהצלחה גם אנשים שאינם אנשי מקצוע – אנשים עם תחביבים יצירתיים. אם אתם משייכים את עצמכם לאחת מהקבוצות המצוינות, אתם יכולים לנסות את עצמכם בתפקיד על ידי הדפסות תלת מימד בעזרתם של חברת AMP, המספקת לכם אפשרויות הדפסה מגוונות ונוחות.

שירותי הדפסת תלת מימד וסריקה

שירותי הדפסת תלת מימד מספקת השקעה מבטיחה לכל עסק מייצור תעשייתי גדול של מכוניות ועד חברת פרסום קטנה או חנות של מזכרות בלעדיות. עבור תעשיות גדולות, טכנולוגיות חדשות הן דרך לחסוך כסף ביצירת דגמי אב. מוצר חדש, בין אם זה אגרטל או מכונית מירוץ, לא חייב להיעשות בעבודת יד: מספיק להדפיס מודל תלת מימד שנותן תמונה מלאה של האובייקט העתידי. באשר לייצור בקנה מידה קטן, למשל, פריטי קידום מכירות, ניתן להגדיר בקלות מדפסת תלת מימד בבית.

מדפסת תלת מימד היא כלי מצוין לסטודנטים

האפשרויות הכמעט בלתי מוגבלות של שימוש במדפסות תלת מימד בחיי היומיום הופכות אותן לעוזרים אידיאליים בכל מקצוע. גם עבור סטודנטים אשר עדיין לא נכנסו לשוק העבודה באופן רשמי, הדפסה תלת מימדית היא אפשרות יקרה מפז.  אחרי הכל, שירותי הדפסת תלת מימד מאפשרים לסטודנטים ליצור מודלים חזותיים של כל דבר – ממולקולת DNA ועד מבנים רב קומות. וטכנולוגיות ההדפסה התלת מימדיות עצמן הן תחום מעניין ללימוד. לרוע המזל, הזמינות של מדפסות תלת מימד בכל אוניברסיטה או מכללה עדיין רחוקה. אבל עם חברת AMP גם סטודנטים יכולים להרשות לעצמם בקלות להדפיס את כל המודלים שהם זקוקים להם בקלות ובמהירות, כך שיהיו מוכנים עד תאריכי ההגשה, והעיקר במחיר נגיש.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן