contact-us צור קשר

עלות ההדפסה בתלת מימד

בגלל שכיום הדפסות תלת מימד הפכו לפופולאריות במיוחד, ומשמשות לכלל התעשייה, חשוב להבין איך מחושב עבור הדפסת תלת מימד מחיר השירות. במידה ואתם זקוקים להדפסת תלת מימד חד פעמית או אפילו מספר פעמים, לא תהיו חייבים בהכרח לרכוש מדפסת בעצמכם ולבזבז אלפי שקלים. חברת AMP הקימה את מרכז הדפסות תלת המימד הגדול בארץ, המאפשר לכם להשתמש בשירותיהם המקצועיים. בין השירותים תוכלו למצוא ייעוץ מקצועי וסיוע בכל שלבי התהליך, החל משלב השרטוט הווירטואלי של הדגם ועד שלב ההדפסה עצמו.

הדפסת תלת מימד מחיר והגורמים המשפיעים עליו

כאשר אתם בודקים עבור הדפסת תלת מימד מחיר תמורת השירות, חשוב להבין ממה מורכב התמחור של העבודה:

  • מהירות ביצוע העבודה
  • כמות המודלים המודפסים.
  • סוג החומר המשמש להדפסה ושיטת הייצור.
  • האם נדרש תכנון של מידול תלת מימד ועוד.

הכלים והציוד הדרושים להדפסת תלת מימד אינם זולים, אבל אי אפשר ליצור פרויקט בלי הכלים האלה. יתר על כן, מדובר בהוצאה מתמשכת. תחזוקה מתאימה חיונית כדי לשמור על תפקוד תקין ולהאריך את תוחלת חייו של הציוד. פניה לשירותיה של חברת AMP חוסכת לכם הרבה מאוד כסף. סוגי פרויקטים שונים דורשים טכנולוגיות שונות, ובחברת AMP תמצאו את כל הסוגים הדרושים לכם להדפסת תלת מימד.

סוגי שיטות ייצור שונות וחומרי גלם

סוגים שונים של חומרי הדפסה תלת מימדיים מתאימים לסוגי פרויקטים שונים. לכל סוג יש מחיר שונה. בעת הזמנת הדפסת תלת מימד מחיר השירות יקבע על ידי הפרמטרים המדויקים של הפרויקט, כגון גודלו ומורכבותו, מה שעוזר בהערכת כמות החומרים והסיוע הנדרש להשלמתו. כמו כן, רוב האנשים אינם מודעים לכך שהדפסת תלת מימד היא הליך הדורש עיבוד לאחר ההדפסה לכל פריט שמודפס בתלת מימד. לפני שניתן יהיה להשתמש בו כמוצר מוגמר, יש לנקות, להבריק ולצבוע את הדגם בסיום ההדפסה. אם אתם מעוניינים לחסוך כסף על הדפסת תלת מימד ולפנות לחברה מקצועית, צרו קשר עם חברת AMP וקבלו הצעת מחיר בהתאם לפרויקט האישי שלכם.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן