contact-us צור קשר

עיבוד סימולציה וייצור בתלת מימד

עיבוד, סימולציה, אנימציה וייצור הם רק חלק מהענפים והשימושים הרבים של מידול תלת מימד. בהדפסת תלת מימד מקובל ליצור מודל תלת מימד בקובץ שניתן לערוך כך שיתאים למפרטי ההדפסה. אי אפשר לבצע הדפסה תלת מימדית מבלי ליצור תחילה מודל מתאים. ביצוע כל תהליך הדפסת מודלים בתלת מימד ניתן לעשות באופן מקצועי ומהיר במרכז הדפסות תלת המימד הגדול בארץ -AMP .

מה הם היסודות של מידול תלת מימד?

מידול תלת מימד מתבצע על ידי שימוש בתוכנה מיוחדת. באמצעות שיטות של הדמיה תלת מימדית, מודלים של עיצוב בעזרת מחשב מוצגים בצורה גרפית כתמונות דו-ממדיות. מודל מצולע הוא ייצוג תלת מימדי של נקודות המקושרות זו לזו על ידי קטעי קו ליצירת רשת של מצולעים. מידול עקומה היא שיטה נוספת ליצירת גיאומטריית פני השטח העושה שימוש בעקומות. מידול מונחה קוד הוא תחום מתפתח בו המעצב מציין פרמטרים מסוימים והמודל מייצר אוטומטית את הגיאומטריה הדרושה.

מתי עושים שימוש במידול תלת מימדי?

כיום, עסקים בכל המגזרים מבינים את היתרונות של מודלים תלת מימדים, בין אם בתחום הרפואה, תעשיית האופנה, המדעים או הנדסת מכונות. למעשה, יש שפע של שימושים עבור מודלים תלת מימדיים. בתוכנת מידול תלת מימד, אתם יכולים לעצב כל דבר, מדמות ועד לנוף, עם אפקטי תאורה, טקסטורות ועוד. סימולציה היא שימוש נוסף למידול תלת-ממד שעשוי להועיל מאוד לחברה שלכם. היא משמשת לתהליכי תכנון ועיצוב על ידי אדריכלים ומהנדסים. עבור שוק הנדל"ן, דגמים תלת מימדיים הם אידיאליים, מדובר בשיטה הטובה ביותר להציג פרויקט ללקוח אפשרי. ביישומים מורכבים יותר, בדיקת פריטים טכניים באמצעות סימולציה מבטלת את הצורך לייצר אותם בפועל. לסיכום, מידול תלת מימד הוא כבר היבט אינטגרלי של תהליכי ייצור, במיוחד בשל ריבוי הייצור של תוספי תלת מימד. אם אתם רוצים ליצור אב טיפוס, מוצר או מודל תלת מימדי, תצטרכו ליצור מידול מתאים. לקבלת סיוע בנושא זה צרו קשר עם AMP, מרכז הדפסת התלת מימד הגדול בארץ, עוד היום.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן