contact-us צור קשר

מודלים להדפסה בתלת מימד

חברות רבות בתעשיות שונות קוטפות את היתרונות של הדפסת תלת מימד. שיטה זו מאפשרת ייצור מהיר ופשוט של מודלים להדפסה בתלת מימד, הן של אבות טיפוס והן של מוצרים מוגמרים. היכולת להדפיס מספר גרסאות של רכיב מאפשרת גישה מושכלת יותר לעיצוב הסופי – בדרך כלל בעלות נמוכה משמעותית – ממה שהיה אפשרי בעבר. AMP מציעים לכם מגוון שירותים הקשורים לתהליך הדפסת מודלים בתלת מימד, החל מיצירת מודל וירטואלי ועד להדפסתו בפועל.

איך יכולים לעזור לכם מודלים להדפסה בתלת מימד

הגמישות של ייצור מודלים להדפסה בתלת מימד היא נהדרת. החומר וסוג המדפסת המשמשים לייצור יכולים להניב מגוון רחב של תפוקות לעסקים. מהנדס עשוי, למשל, ליצור כלי עבור מכונה מסוימת או ליצור עבודת הדפסה מיוחדת במינה על ידי בחירת חומר בעל תכונות יוצאות דופן, כגון יכולת מתיחה גבוה, עמידות בחום או חוזק. מצד שני, חברות המתמחות בעיצוב אדריכלי, עשויות להשתמש בחומרי הדפסה ברזולוציה גבוהה כדי להראות ללקוחות תוכניות בנייה מורכבות.

יתרונות הדפסת תלת מימד לפי סוגי הדפסות

כשמייצרים מודלים בתלת מימד, בחירת החומר היא לא הכל. התוצאות שאתם מקבלים תלויות גם בטכנולוגיות שבהן אתם משתמשים. אתם יכולים לראות את היתרונות והשימושים התכופים יותר של כמה מהטכנולוגיות הפופולריות ביותר:

  • FFF- מי שמעוניין לייצר מגוון של פריטים מודפסים ימצא הדפסתFFF שימושית מכיוון שהיא מאפשרת למשתמשים להדפיס עם מגוון רחב של חומרים. ארגונים קטנים ובינוניים אוהבים את השיטה הזו מכיוון שהיא זולה, ידידותית למשתמש ומהירה.
  • מדפסת סטריאוליטוגרפיה (SLA) מדפיסה במדויק באמצעות לייזר. שימוש ב-SLA לייצור מודלים בתלת מימד מאפשרת יצירה ללא מאמץ של אובייקטים מורכבים. הדפסת רכיבים תעשייתיים מורכבים או אפילו מוצרי צריכה פשוטים כמו תכשיטים יכולים להנות משימוש בטכנולוגיה זו.
  • SLS- חומרי גלם באבקה, לרוב פולימרים, מתמזגים יחד בטכנולוגיית SLS. איכויות מכניות איזוטרופיות מתייחסות לתכונות המכניות הגבוהות יחסית המתקבלות במוצרים באמצעות SLS.

אם אתם זקוקים להדפסת מודלים בתלת מימד, אבל לא בטוחים לגבי איזו שיטה מתאימה לכם ביותר, לייעוץ מקצועי צרו קשר עם AMP.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן