contact-us צור קשר

מה חשוב לבדוק כאשר רוצים להדפיס מודל?

לא כל המודלים התלת מימדיים נוצרים שווים. הדפסת מודל תלת מימד דורשת הכנה ותכנון. עבור חלק משירותי הדפסת תלת מימד, הכל אוטומטי, מה שיכול להפוך את ההדפסות למהירות יותר. עבור מוצרים פשוטים, זה יכול להיות הפתרון הנכון. אבל מה לגבי חלקים מורכבים ומודלים אדריכליים? לפעמים אפילו עם האלגוריתם המתוחכם ביותר, אתם עדיין צריכים הדרכה אישית בכל הנוגע להדפסת מודלים תלת מימד מסוג זה של פרויקטים. חברת AMP  כאן במיוחד בשביל זה, כדי לעזור לכם לתכנן את המודל הייחודי שלכם ולשלוח אותו להדפסה תלת מימדית איכותית ומהירה.

הדפסת מודל תלת מימד -אילו סוגי חומרים מתאימים?

החומרים שתבחרו חשובים בכל הנוגע לעלות הדפסת מודל תלת מימד. יש מספר חומרים נפוצים לבחירה כמו, פלסטיק, אשר עדיין נחשב החומר הפופולרי ביותר המשמש להדפסת תלת מימד. ככל שערך השוק של הדפסת תלת מימד עולה, הרשימה של חומרים שניתן להשתמש בהם גם גדלה. חומרי גלם כגון מתכת, גרפיט וסיבי פחמן משמשים בדרך כלל להדפסת תלת מימד, אם כי השימוש עבור הדפסות בייתיות מוגבל בעיקר ל-PLA לעת עתה.

נכון להיום שני סוגי פלסטיק נמצאים בשימוש הנפוץ ביותר בהדפסת תלת מימד:

  • PLA: חומצה פולי לקטית (PLA) היא החומר הפופולרי ביותר להדפסת תלת מימד. זהו פלסטיק מתכלה העשוי מחומרים מתחדשים כגון עמילן תירס. נקודת ההיתוך הנמוכה שלו מקלה על השימוש בבית.
  • ABS: אקרילוניטריל בוטאדיאן סטירן (ABS) מתאים ביותר לחלקים הדורשים חוזק וגמישות, כמו רכיבי רכב או מכשירי חשמל ביתיים. הוא ידוע גם בעלות הנמוכה שלו.

האם ניתן להדפיס מודלים חזקים במיוחד?

חלקים מודפסים בתלת מימד הם בהחלט חזקים מספיק כדי לשמש לייצור פריטי פלסטיק נפוצים שיכולים לעמוד מפני פגיעות ואפילו חום. לרוב, ABS נוטה להיות הרבה יותר עמיד, אם כי יש לו חוזק מתיחה נמוך בהרבה מאשר PLA. אבל, אם אתם זקוקים לשיטות ודרכים להפוך את המודלים שלכם לחזקים עוד יותר, חברת AMP המתמחה בהדפסות תלת מימד מכל הסוגים, ישמחו לעזור לכם בנושא, ולהתאים עבורכם את חומר ההדפסה המתאים ביותר עבור המודל שלכם.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן