contact-us צור קשר

מה היתרונות הגלומים בהדפסות תלת מימדיות?

הדיוק של הדפסה תלת מימדית פלסטיק במכשירים מודרניים יכולים לייצר איכות גבוהה עד 20 מיקרון, אבל כדי להשיג בפועל אבות טיפוס של דיוק כזה, המשתמש יצטרך לעמוד בתנאים מסוימים. קודם כל, הדיוק של עותקים מוגמרים תלוי במדפסת התלת מימד עצמה – במאפיינים הטכניים שלה, הפריסה ועוד. אין להסתמך רק על ערך גובה השכבה המצוין בתיאור המכשיר. הדיוק של אבות טיפוס תלוי בהרבה גורמים. לדוגמה, מדפסות המיוצרות במארז סגור מסוגלות לייצר דיוק דגם טוב הרבה יותר מאשר המקבילות שלהן במארז פתוח, בשל משטר הטמפרטורה האחיד בתוך המדפסת. חברת AMP בעלת מגוון סוגי מדפסות מהטובות ביותר בשוק, מספקת לכם את רמת הדיוק הגבוהה ביותר עבור הדפסות תלת מימד שאתם זקוקים להם.

הדפסה תלת מימדית פלסטיק וגמישות בייצור

הכנסת הדפסה תלת מימדית פלסטיק בתחומי ייצור שונים נובעת מכך שהטכנולוגיה מאפשרת ליצור צורות גיאומטריות כמעט בכל גודל ומורכבות בלתי מוגבלת. מדפסות מדפיסות מגוון חומרים, מה שהופך את תהליך הייצור לגמיש ככל האפשר. לדוגמה, על אותו מכשיר, ניתן ליצור גם תבניות לתכשיטנים וגם שיניים תותבות לרופאי שיניים. לא ניתן להשיג צדדיות כזו באמצעות ציוד ייצור סטנדרטי. מדפסות תלת מימד פותחות אופקים ואפשרויות חדשות לפיתוח טכנולוגיות עסקיות ותוספות משלהן עבור מהנדסים, מעצבים ובעלי מכשירים.

איכות המוצרים מהדפסות תלת מימד שונות

מדפסות תלת מימד מודרניות מדגימות את האיכות הגבוהה של המוצרים שלהן. האיכות תלויה במאפיינים הבאים של המכשיר:

  • הדפסת פוטופולימר. טכנולוגיה זו מאפשרת לכם לקבל את האיכות הגבוהה ביותר האפשרית של המוצר המוגמר.
  • טכנולוגיית FDM. למרות העובדה שמדפסות FDM מבוקשות, הן פשוט לא יכולות ליצור פרטים מעל 100 מיקרון.
  • גוף מתכת. בבחירת מדפסות FDM כדאי לתת עדיפות לדגמים שהגוף שלהם עשוי מתכת. מדפסות כאלה מדגימות את האיכות הטובה ביותר של מוצרים במהירויות הדפסה גבוהות.

ללא קשר לדגם המדפסת שנבחר, המוצר המוגמר המודפס במהירות נמוכה ובחומרים באיכות גבוהה הוא כמעט זהה לזה המיוצר במהירות גבוהה. כך, ניתן להגיע לאיכות הדפסה ראויה במדפסות זולות באמצעות נימה איכותית במהירויות נמוכות. להדפסה איכותית ואמינה צרו קשר עם חברת AMP עוד היום!

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן