contact-us צור קשר

מהי הדפסה 3d?

הדפסה תלת ממדית כבר מזמן חצתה את רף המדע בדיוני והפכה למציאות חיה, נושמת, מפתיעה ודינאמית. בשורות הבאות נציג בקצרה כל מה שרציתם לדעת על הדפסה 3d, איך זה נעשה, מהם החומרים ומהם היישומים.

איך נעשית הדפסה 3d

הדפסה בשלושה ממדים נעשית על ידי מדפסות ייעודיות, שמסוגלות ליישם את חומרי הגלם בשיטת השכבות. החומרים מיושמים על ידי הזרקה מעל משטח, כאשר עוד ועוד שכבות מתווספות עד להיווצרות המודל. לאחר מכן המודל מתגבש, מתייצב ומתקשה. ההדפסה יכולה להתבסס על תוכניות קיימות, על מודלים שנסרקו למחשב בצורה תלת ממדית או להיווצר לאחר הכנה של דגם שתוכנן ועוצב על ידי מהנדסים או אנשי מקצוע אחרים.

מהם החומרים שבהם משתמשים להדפסת תלת ממד

מגוון החומרים שבהם ניתן ליישם הדפסות בעלות נפח ושלושה ממדים גדל בהתמדה. חברה המתמחה בכך יכולה לבצע הדפסה בחומרים כגון פלסטיק, ניילון, פולימרים מגוונים, גבס ועוד. ההתאמה בין החומר שבו בוחרים לבין התוצאה הרצויה מהווה חלק חשוב מהתהליך. ליישומים מסוימים צריכים לבחור חומרים עמידים ביותר וישנם מרכיבים וחומרים שעומדים בתקנים אפילו לטובת ייצור מוצרים רפואיים ואלמנטים לענף ההייטק.

מהם היישומים של הדפסות בתלת ממד

הדפסה 3d מתאימה למגוון רחב של שימושים ויישומים, הן למגזר העסקי, הן למגזר היזמי והן ללקוחות פרטיים שזקוקים לפתרונות למטרות משחק, נוי או קישוט. בהדפסות מהסוג הזה ניתן להפיק מודלים אדריכליים ומודלים לתצוגות. ניתן להפיק משחקים וצעצועים להפצה ומכירה בחנויות. אפשר להדפיס חלקי מכונות ואביזרים לתעשייה, חלקי זיווד ומארזים. הדפסת מוצר לדוגמא יכולה להתאים עבור יזמי הייטק, למהנדסי מוצרים, ממציאים, כדוגמא לפני כניסה לייצור המוני, דוגמאות למשקיעים, אבות טיפוס. תחום מתפתח נוסף של יישומים מודפסים הינו עולם הרפואה. ניתן להדפיס עזרים אורתופדיים, תחליפי עצם להשתלות, חבישות מיוחדות מחומרים קשיחים מותאמים אישית ועוד.

מרכז ההדפסות ושירותי התלת מימד AMP מכירים לעומק ושולטים בכל הרמות של הדפסות מתוחכמות לקהל יעד עסקי ופרטי. אספקת פתרונות בלוח זמנים הדוק, באיכות גבוהה ולכל מטרה. פנו לכל שאלה ובירור לגבי סריקת תלת ממד, הדפסות תלת ממדיות ומדפסות ליישומים מרהיבים.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן