contact-us צור קשר

הדפסת מוצרים בתלת מימד לעסקים קטנים

מאז המהפכה התעשייתית, ניתן לייצר מגוון מוצרים רחב בפס ייצור תעשייתי. אולם הטכנולוגיה המתקדמת מביאה לקפיצת מדרגה נוספת. כיום, כבר לא חייבים לייצר מוצרים בשיטה הוותיקה, שיש לה חסרונות מסוימים. כיום, ניתן לבצע הדפסת מוצרים בתלת מימד, בעזרת מדפסות מקצועיות.

הדפסת מוצרים בתלת מימד לסדרות קטנות

ייצור מוצרים בפס ייצור שגרתי ורגיל יכול לעבוד טוב עבור סדרות של מוצרים בהיקף מאוד גדול. כאשר עולה צורך לייצר סדרה קטנה של מוצרים, הפתרון של הדפסה בתלת מימד מאוד יעיל ונכון. תעשיינים, יזמים, ממציאים, שרוצים לקבל כמות יפה של מוצרים אך לא בהיקף שמצדיק פתיחת קו ייצור רגיל, ימצאו בכך פתרון משתלם, נוח ומתאים.

הדפסת מוצרים בשלבי תכנון ופיתוח

בזמן של פיתוח או תכנון מוצר חדש, טכנולוגיית ההדפסה מאפשרת לקבל ליד מוצר מוגמר, לצורך בחינה, בדיקה ומקצה שיפורים. בתלת מימד ניתן להשתמש במגוון לא קטן של חומרי גלם, והמגוון הזה הולך ונעשה עשיר ומגוון יותר בחלוף הזמן. ניתן להדפיס כמה מוצרים דומים, אך לא זהים, ולבדוק איזה חומר גלם יוצר את התוצאה הטובה ביותר.

הדפסת מוצרים בהתאמה אישית

הדפסה של מוצרים בתלת מימד עונה על צורך מאוד חשוב שייצור תעשייתי סטנדרטי לא היה מסוגל לספק. כעת, זה אפשרי לייצר כמה מוצרים או אפילו מוצר אחד, בהתאמה אישית. ניתן להכניס שינויים במוצר קיים, על ידי הכנסת שינויים במודל תלת ממדי ולקבל את התוצאה לידי בתוך פרק זמן קצר ביותר.

הדפסות ברמת דיוק מדהימה

טכנולוגיה של הדפסה בתלת מימד נחשבת לחדשנית, בין היתר בזכות יכולת הדיוק חסרת התקדים. רמת הדיוק לא נמדדת במילימטרים אלא במיקרו מילימטרים (או במיקרונים). ההדפסה נעשית בשכבות דקיקות ביותר. מודל ממוחשב מגדיר למדפסת כיצד להפוך את השכבות, בזו אחר זו, למוצר או למודל שהוגדר מראש.

זקוקים להדפסת מודל אחד או להדפסת מוצרים תלת מימדיים, ברמה גבוהה ביותר? לרשותכם מרכז ההדפסות ושירותי התלת מימד AMP. חברה מתמחה שמספקת תוצאות עם מוצרים לתעשייה, מוצרים לבית, מודלים לשימוש אישי ופתרונות מגוונים נוספים.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן