contact-us צור קשר

באילו חומרים נשתמש עבור ההדפסות?

מדפסות תלת מימד FDM נמצאות כעת בכל מקום – בבתי מלאכה, דירות, משרדים, כיתות בית ספר ואוניברסיטאות. הדפסה תלת מימדית חומרים תרמופלסטיים PLA ו-ABS הפכו לחומרים הסטנדרטיים המשמשים להדפסת תלת מימד. אבל, הידעתם שאפשר להדפיס גם עם חומרים אקזוטיים ופחות מוכרים? עכשיו אתם יכולים להדפיס עם סיבי פחמן וחומרים רבים אחרים. אם אתם עדיין לא מכירים את כל האופציות העומדות בפניכם עבור הדפסות תלת מימד איכותיות וייחודיות, חברת AMP תשמח לספר לכם על מגוון חומרים זמינים בהם תוכלו לעשות שימוש במהלך הדפסות תלת מימד.

הדפסה תלת מימדית חומרים סטנדרטיים ומיוחדים

כפי שהשם מרמז, עבור הדפסה תלת מימדית חומרים אקזוטיים מכילים חומרים מיוחדים או מרוכבים (תערובת של נפוצים ומיוחדים) להדפסת תלת מימד, ונחשבים למתקדמים ביותר. הם משלבים פלסטיק כמו PLA או ABS עם חומרים כמו מתכות, סיבי פחמן, עץ או צבע זרחני כדי לייצר חומר בעל תכונות ייחודיות. עם שפע כזה של בחירה, קל ליצור דבר פונקציונלי, יפה, יוצא דופן ואיכותי עם התכונות הרצויות. עבור הדפסה תלת מימדית חומרים המוכרים יותר הם בדרך כלל ABS ו- PLA.

מה הן התכונות של ABS ו- PLA

ABS היה בעבר החומר התלת מימדי הפופולרי ביותר. חומר זול, חזק, מעט גמיש, קל משקל וניתן להחלפה בקלות, הוא אידיאלי להדפסת תלת מימד. זה אותו פלסטיק שממנו עשוי LEGO וקסדות לאופניים. אבל ל-ABS יש כמה חסרונות משמעותיים. ראשית, הוא דורש טמפרטורה גבוהה יותר, להגיע לנקודת התכה שלו. בנוסף, השימוש בו מחייב נוכחות חובה של פלטפורמה מחוממת על מנת שהפלסטיק לא יתעוות במהלך קירור חלקי בתהליך ההדפסה. מנגד הוא בעל מגוון יתרונות כמו: חוזק גבוה, עמידות, אידיאלי עבור חלקים נעים, חלקי רכב, מארזי אלקטרוניקה וצעצועים.

PLA עקף את הפופולריות של ABS והפך לחומר מועדף על חובבי תלת מימד רבים. זהו פלסטיק מתכלה העשוי ממשאבים מתחדשים. חומרי PLA הם הרבה יותר ידידותיים לסביבה מאשר פלסטיק אחר. תכונה מעניינת נוספת של PLA היא שהוא אינו פולט ריח רעיל כאשר הוא מודפס והוא הרבה יותר בטוח לשימוש בתוך הבית. בנוסף, הפלסטיק לא מתכווץ כל כך כשהוא מתקרר, כך שאתה לא בהכרח צריך מיטה מחוממת במדפסת התלת מימד שלכם.

זקוקים למידע נוסף עבור חומרי הדפסה הזמינים להדפסות תלת מימד? צרו קשר עם AMP.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן