contact-us צור קשר

אלמנטים המיוצרים על ידי הדפסה ייחודית

מודלים ארגונומיים מודרניים משתמשים בין היתר באלמנטים המיוצרים על ידי הדפסה תלת מימדית. בנוסף, השימושים הפוטנציאליים עבור הדפסת מודל תלת מימד הם כמעט בלתי מוגבלים. לאחרונה חברת AMP הגשימו חלום והקימו את מרכז הדפסות תלת מימד הגדול בארץ. ב-AMP תוכלו למצוא כל שירות או תהליך הקשור להדפסות תלת מימד, החל מיצירת סקיצות תלת מימד ועד לקבלת המוצר הסופי.

איך הדפסת מודל תלת מימד יכול לעזור לכם?

לאחר ששירותי הדפסת מודל תלת מימד התרחבו מעבר לשימוש המקורי ברפואה, תעופה וחלל, צבא, תעשייה וכו', ניתן למצוא אפילו מעצבי רהיטים אקסקלוסיביים שמתנסים בסגנונות מינימליסטיים ועתידניים על ידי הדפסת דגמים בתלת מימד. בהתאם להעדפות המשתנות ללא הרף של לקוחות עכשוויים, לדגמים המודפסים הללו יש מגוון רחב של יישומים מעשיים הן בבית והן במקום העבודה. הם אוהבים לקנות רהיטים לאחר שראו אותם במודל תלת מימד. תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, נוצרים דגמים מודפסים בתלת מימד של מגוון רחב של חפצי ריהוט, לרבות שולחנות, כיסאות, ספות, מנורות, תאורה דקורטיבית, שידות, מיטות, עות'מאנים ועוד. וכך לא רק בתעשיית הריהוט, היום ניתן ליצור אב טיפוס לכל מוצר שתרצו.

מה הם היתרונות של הדפסות תלת מימד?

כאשר אתם מייצרים אב טיפוס, הדפסת מודל תלת מימד מביאה איתה מגוון יתרונות:

  • פוטנציאל ההתאמה האישית המוגבר של מודלים מודפסים בתלת מימד
  • יכולת הסתגלות וביצוע שינויים גדולה יותר
  • אפשרויות התאמה אישית טובות יותר
  • הזמן שלוקח להדפיס את הדגמים מהיר יותר מכיוון שייצור תוסף הוא לרוב תהליך מונחה תוכנה המשתמש במעט מאוד טכנולוגיה מסורתית או מעורבות אנושית.
  • דגמים בהדפסה דיגיטלית הם לא רק יפים מבחינה ויזואלית, אלא גם ארגונומיים, מה שמושך את רוב הלקוחות.

באמצעות תוכנת הדפסה תלת מימדית משוכללת מכינים דגמים להדפסה במדפסות תלת מימד. בשל האופי הוירטואלי של התהליך, יש מספיק הזדמנות לעדכוני העיצוב. בגלל הקלות בה ניתן לשנות אותם, דגמים מודפסים הם האפשרות המועדפת על לקוחות רבים. גם אתם מעוניינים להפוך את החלום שלכם למציאות? צרו קשר עם AMP והדפיסו את המודל הראשון שלכם!

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן