contact-us צור קשר

איפה עושים הדפסת דמויות בתלת מימד?

בעזרת מדפסות מקצועיות בתלת מימד ניתן להדפיס אין ספור מוצרים, דמויות ודגמים. אך אחד היישומים המעניינים והחדשים ביותר הינו הדפסה של דמויות. נסביר כל מה שצריך לדעת על הדפסת דמויות תלת מימד, איך עושים את זה ולמי זה מתאים.

מאיזה חומר מבצעים הדפסת דמויות תלת מימד

הדפסה של דמויות בתלת מימד יכולה להיעשות מפולימר פלסטי אך ניתן גם לבצע את הפעולה על ידי שימוש בחומרים אחרים כגון אבקת גבס. חומר זה מקנה לדמות תחושה ומראה של פסלון אותנטי ומרהיב ביותר.

הדפסת דמויות במראה טבעי

טכנולוגיית הסריקה התלת ממדית וההדפסה הגיעו לרמה כזאת שניתן לבצע הדפסה של דמויות אמיתיות במראה טבעי לחלוטין. על סמך צילומים היקפיים 360 מעלות מתקבל ייצוג נאמן למקור של כל דמות, גבר, אישה, ילד, בעל חיים. את הדמות הזאת ניתן להדפיס עם תוצאה מרהיבה במיוחד, לכל תכלית ומטרה.

האם הדמויות יכולות להיות צבעוניות

ניתן בהחלט לבצע הדפסה של דמויות מרהיבות, בתלת מימד, עם צבעים מלאים. אבקת הגבס שבה המדפסת עושה שימוש יכולה לייצג את כל צבעי הקשת ואין ספור גוונים. עובדה זו הופכת את הדמויות לבעלות אופי חי, מרהיב ויפה, ממש כמו צילום שמתעורר לחיים. מתקבל תוצאה מפתיעה ביופיה, ללא צורך בצביעה ידנית שלא תמיד נעשית בדייקנות מכסימלית.

מדוע אנשים מדפיסים דמויות בתלת מימד

הדפסת הדמויות ומודלים בכלל יכולה להתאים למגוון רחב של מטרות. אלה רק מקצת מהסיבות שאנשים מזמינים דמויות מרהיבות: מדובר במתנה שאפשר להפתיע בעזרתה כל אדם, בן משפחה, חבר או חברה. זו יכולה להיות הפתעה מדהימה לכבוד יום הולדת, למסיבות שחרור, הגעה לגבורות, ימי נישואין. הדמויות יכולות להתאים גם לקישוט הבית, לתצוגה, לתערוכה, חלוקת מתנות לעובדים ואפילו כדמויות משחק.

איפה אפשר להזמין דמויות מודפסות

דמויות של בני אדם, חיות מחמד או כל מודל אחר תוכלו להזמין במרכז ההדפסות ושירותי התלת מימד AMP. במקום מתמחים ביצירת מודלים ממגוון חומרי גלם מגוונים והדפסת דמויות מאבקת גבס, לכל מטרה. להזמנות ופרטים נוספים פנו עכשיו.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן