contact-us צור קשר

איפה כדאי לעשות הדפסת תלת מימד בירושלים?

פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כבר מזמן אינם זמינים רק במרכז הארץ. פתרונות של המילה האחרונה בתחום ההדפסות התלת מימדיות זמינות כיום לכל המעוניין, גם בירושלים. נספר על החידושים בתחום ולמי זה מתאים, האם זה משתלם ולמי כדאי לפנות.

לא רק פלסטיק, אפשר גם בגבס

לפני שנתאר איך מבצעים הדפסות תלת מימד בירושלים, קבלו עובדה מפתיעה. בכמה וכמה בתי חולים בעולם כבר התנסו בביצוע השתלות של איברים מסוימים או תחליפי עצם, על בסיס הדפסות תלת מימדיות. בשלב זה, בירושלים אפשר להזמין הדפסות של מוצרים או מודלים מרהיבים, ממגוון רחב של חומרים על בסיס פלסטיק, פולימרים ותחליפים דמויי מתכת. אך במקביל, ניתן לבצע הדפסות גם בגבס. אבקות גבס משמשות ליצירת מודלים והדפסות של מבנים אדריכליים בגודל מוקטן וכן יצירת פסלים ודמויות של בני אדם, בעלי חיים וכדומה.

איך מבצעים הדפסות תלת מימד בירושלים

את ההדפסות מבצעים על ידי שימוש במדפסת שונה מאוד מהמדפסת הביתית הרגילה (שיכולה להדפיס על נייר, מה שנקרא הדפסה דו מימדית). הדפסה תלת ממדית נעשית על ידי מדפסת שיכולה להניע את ראש ההדפסה ימינה ושמאלה, קדימה ואחורה. בנוסף, המדפסת גם יודעת להפעיל תנועה למעלה ולמטה כך שבעצם ניתן לקבל פעולה של הדפסה בשלושה ממדים. המדפסת יודעת לבצע המסה של החומר שאותו מזריקים בשיטת השכבות. כאשר שכבה אחת זעירה מאוד נוצרת ומתקררת, מגיעה אחריה שכבה נוספת.

מה ניתן להדפיס? כל מה שרוצים! אפשר להדפיס מודלים זעירים או מבנים די גדולים, משחקים וצעצועים, מודלים של מוצרים בפיתוח, יישומים שנועדו לתחום התעשייתי, להייטק, חלקים של מכשירים רפואיים, מודלים קטנים של כלי רכב, כלי בית, גדג'טים ועוד.

הדפסת תלת מימד ירושלים, למי לפנות

מתכננים מוצר, מעצבים המצאה? זקוקים להדפסה של חלקי משחק, מוצרים לתעשייה, קו ייצור שלם של מוצרים ייחודיים או כל פתרון אחר? כבר לא צריך ללכת רחוק וגם לא לנסוע לשום מקום. פנו עכשיו אל מרכז ההדפסות ושירותי התלת מימד AMP. הדפסת תלת מימד ירושלים בצורה מקצועית, במחירים הוגנים ומשתלמים.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן