contact-us צור קשר

איך עושים הדפסת מודל בתלת מימד?

הדפסת מודל תלת מימד יכולה להתבצע במגוון רחב של חומרים איכותיים. לדוגמא, ניתן להדפיס מודלים תוך שימוש בחומרים פולימריים, בניילון, בגבס, שעווה ועוד. העובדות הבאות יעשו לכם סדר בנושא.

הדפסת מודל תלת מימד ועובי השכבה

הדפסה של מודלים תלת מימדיים נעשית בתהליך רציף של יצירת שכבות. כדאי לדעת שככל ששכבה תהיה דקה יותר, כך התוצאה תהיה חלקה יותר וללא מראה מחוספס. כלומר, רמת הדיוק של ההדפסה תהיה מדויקת יותר. לא בכל מודל יש צורך להגיע לרמת דיוק מקסימלית, אך במודלים מסוימים יש לכך חשיבות רבה.

איך לבחור חומר למודל

את סוג החומר המיועד להדפסה יש לבחור על פי היישום והמטרות הצפויות. לדוגמא, מודל שאמור לשמש בתעשייה צריך להיות חזק מאוד ולעמוד בלחצים גבוהים. מודל של מוצר שאמור לעמוד בתנאי חוץ, שמש או קרינה, צריך להיות מיוצר מחומר שלא יתפורר בשמש ולא יינזק. לפני ביצוע הדפסה לצורך מקצועי, כדאי להתייעץ עם מומחים להדפסות תלת מימד.

האם ניתן להדפיס מודל צבעוני

ישנם חומרים פולימריים בצבעים שונים, כך שאין בעיה להדפיס מודל צבעוני. כמו כן, ישנם חומרים שיכולים להתאים לצביעה מאוחר יותר. זה מתאים למודלים שנועדו למשל למטרות תצוגה, ליישומים אסתטיים, למשחקים וכדומה.

למה משמשים דגמים מגבס

למרות שמרבית ההדפסות בעולם בתחום התחת מימד נעשים מפלסטיק, גדל השימוש בחומרים אחרים, כגון אבקת גבס. אבקה מסוג זה יכולה להיות אידיאלית לטובת ייצור דגמים של מבנים אדריכליים. זהו פתרון לקבלנים, אדריכלים, מהנדסים שרוצים להציג לאחרים או לראות בעצמם המחשה של מבנה מתוכנן. עם זאת, זוהי גם הדרך ליצור דגמים של פסלונים של בני אדם. ניתן אף לסרוק דמויות אמיתיות של אנשים או בעלי חיים וכך להכין פסל קטן אך מאוד מדויק.

הדפסה של מודל תלת מימדי יכול להתאים לשימוש אישי או לצרכים לימודיים. ניתן להדפיס כמעט כל צורה שבעולם, ברמת דיוק שלא הייתה כמוה ואפילו בלוחות זמנים מהירים ביותר. למידע וייעוץ בכל נושא ההדפסות התלת ממדיות עומדים לשירותכם במרכז ההדפסות ושירותי התלת מימד AMP.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן