contact-us צור קשר

איך בוחרים מודלים למדפסת תלת מימד?

מבחינה טכנית, מדפסות תלת מימדיות יכולות להפיק ולייצר כמעט כל צורה, דמות או דגם, שניתן להעלות על הדעת. רמת הדיוק היא חסרת תקדים והגמישות בהדפסה ראויה לכל שבח. אולם השאלה שרבים שואלים היא מהיכן מגיעים כל אותם מודלים למדפסת תלת מימד? האם צריך לקנות אותם? האם ניתן לעצב אותם לבד? ומה עושים אם רוצים להדפיס משהו חדש לחלוטין? המומחים מסבירים.

מודלים למדפסת תלת מימד באינטרנט

הדרך הכי זמינה כיום להשיג מודל שאפשר להדפיס עם מדפסת תלת מימד היא – גלישה באינטרנט. מאז הומצאו המדפסות הללו התחום עבר מהפכה של ממש. כיום יש הרבה אנשים שפיתחו מודלים לשימוש אישי והחליטו להציע אותם לכל דורש בחינם. אתרים שבהם מודלים ללא תשלום הם לא האפשרות היחידה. ישנם אתרים מקצועיים מאוד, שבהם ניתן לקנות מודלים מקצועיים וייחודיים. לרוב, המודלים הללו יהיו ברמת גימור טובה במיוחד (רמת פרימיום).

מודלים שמתקבלים בתהליך של סריקת מוצרים

דרך נוספת לקבל מודלים שמתאימים להדפסה בשיטה תלת מימדית היא לבצע סריקה של מוצרים. סריקה של מוצרים או צילום היקפי של דגמים קיימים יכולים להפוך לקובץ ממוחשב. את הקובץ התלת מימדי הזה המדפסת יודע להפוך להדפסה מדויקת. הסריקה התלת מימדית היא תהליך מקצועי, שלרוב נעשה בליווי של אנשי מקצוע הבקיאים בנושא.

פיתוח מודלים בעזרת תוכנות

תוכנות עיצוב תלת מימדיות הן אפשרות נוספת שיכולה לאפשר עיצוב ופיתוח של מודלים תלת מימדיים. לאחר שמעצבים את המודל באמצעות התוכנה, יש להעביר אותו תהליך של פריסה. כלומר, תוכנה נוספת מחלקת את המודל לפרוסות מפני שזו השיטה שבה המדפסת מדפיסה (שכבה, אחרי שכבה, אחרי שכבה).

פיתוח מודלים בשיתוף אנשי מקצוע ומעצבים

הדרך האחרונה להשיג מודלים עבור מדפסת תלת מימד היא להיעזר באנשי מקצוע ומעצבים מקצועיים. פיתוח מודלים יכול להתאים לטובת הפקת דגם של אב טיפוס, יצירת מודל לתערוכה, הפקת מוצר שלאחר מכן ישווק בצורה מסחרית ועוד. למידע נוסף ופתרונות של סריקה, עיצוב מודלים והדפסות איכות – כל זאת ועוד במרכז ההדפסות ושירותי התלת מימד AMP.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן