contact-us צור קשר

מהי סריקה תלת מימדית?

סורק רגיל, שיכול להמיר דפוס לקובץ דיגיטלי כולם מכירים. לעומת זאת, סריקה תלת מימדית היא דבר הרבה יותר מורכב ודי שונה. בעידן שבו מדפסות התלת מימד יכולות להדפיס אין ספור דגמים, אין ספור צורות, כדאי להכיר את הסריקה שיכולה להפוך כל אלמנט או אפילו בן אדם – לדגם מודפס.

מה אפשר לסרוק עם סריקה תלת מימדית

בתהליך של סריקה בשיטה התלת מימדית ניתן להפוך אין ספור פריטים לקובץ דיגיטלי מוכן להדפסה. בין הדוגמאות ניתן לציין למשל תכשיטים וציוד רפואי, חלקי מכונות ותבניות, מודלים להייטק ופסלים נוי.

מהי סריקה איכותית בשלושה מימדים

הסריקה האיכותית – זאת אומרת העברה מדויקת, זהה למקור. כדי להבטיח זאת יש להשתמש בסורקים באיכות גבוהה, עם יכולת הפרדה אופטימלית ורזולוציה מקצועית. יחד עם זאת, כדי להגיע לתוצאה מעולה, נדרש תהליך של בדיקה לאחר הסריקה. ההשוואה בין האובייקט המקורי לבין המוצר שהודפס מאפשרת ביצוע התאמות נוספות, לפי הצורך. הכל, כדי שהתוצאה תהיה טובה וללא פשרות. המטרה היא ליצור מעין שכפול, זהה במידות, בצבע, בקווי המתאר, בחיתוך ובכל פרמטר נחוץ אחר.

מהי חשיבות הסריקה באיכות גבוהה

לסריקה באיכות גבוהה יש חשיבות רבה. לדוגמא, בצורה כזאת ניתן לשכפל מוצר בצורה דייקנית, תוך חיסכון בשלבי עבודה ידניים, ללא צורך בביצוע אין ספור מדידות והתאמות. הביצוע הינו יעיל יותר, זורם יותר ובדרך כלל גם חסכוני מבחינת עלויות. לאחר הסריקה, מתקבל קובץ שיכול לשמש לתהליכי ייצור והדפסה המשכיים. התהליך נעשה באופן אוטומטי, תוך הקטנת הסיכוי לטעויות אנוש או תקלות בדרך. יחד עם זאת, ניתן לבצע התאמות נוספות, לפי דרישה. זוהי דרך טובה מאוד לייעל תהליכים, לשפר אב טיפוס, לשפר מוצרים בתהליכי מחקר ופיתוח, להפיק אביזרים לצרכים מסחריים או טכנולוגיים ועוד.

הסריקה מתבצעת על ידי מיפוי נקודות במרחב, על גבי מערכת צירים תלת מימדית. השימוש במערכת צילום וסריקה יכול לספק גם לכם תוצאות מעבר לכל דמיון. לפתרונות סריקה, הדפסה, עיצוב מודלים וביצוע פרויקטים בתלת מימד, לרשותכם תמיד – מרכז ההדפסות ושירותי התלת מימד AMP.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן