contact-us צור קשר

הטכנולוגיה שהתרחבה והשתלבה בתהליכים רבים

הטכנולוגיה מאחורי ייצור תוסף, או הדפסת מוצרים בתלת מימד, התקדמה מאוד מאז הקמתה בשנות ה-80. למרות ההתחלה הצנועה שלה ככלי אב טיפוס מהיר, הדפסת תלת מימד התרחבה והשתלבה בתהליכים טכנולוגיים רבים. מספר העסקים המאמצים הדפסת תלת מימד גדל באופן דרמטי ככל שהטכנולוגיה התקדמה. עזרי כלי עבודה, אבות טיפוס חזותיים ופונקציונליים, ואפילו חלקים לשימוש קצה הם בין השימושים והיישומים הפוטנציאליים הרבים בהם ניתן למצוא הדפסות תלת מימד. עסקים מתחילים לגלות דרכים חדשות להשתמש בהדפסת תלת מימד כדי לפתח אפשרויות ומודלים עסקיים חדשים ככל שהשימושים הפוטנציאליים של הטכנולוגיה גדלים. חברת AMP ישמחו לעזור לכם לשלב את טכנולוגיית התלת מימד גם בעסק שלכם, בעזרת השתלמויות והדרכות איכותיות ומודרניות.

היתרונות של הדפסת מוצרים בתלת מימד בתעשייה

בין היתרונות הרבים שהדפסה תלת מימדית מציעה, תעשיית המטוסים שמה דגש על:

השימוש בהדפסת תלת מימד בתעשיית המטוסים חורג מיצירת אבות טיפוס בלבד. תלת מימד המיוצר ומשמש במטוסים הם גם רכיבים אמיתיים ועובדים. תעלות אוויר (SLS), לוחות קיר (FDM) ורכיבי מתכת מבניים (DMLS, EBM, DED) הם רק כמה דוגמאות לסוגי הפריטים שעשויים להיעשות עם הדפסת תלת מימד.

היתרונות של הדפסת תלת מימד בתעשייה הצבאית והחלל:

הדפסת מוצרים בתלת מימד מושלמת למגזרים כמו צבא וחלל המייצרים חלקים מסובכים בכמויות קטנות. השיטה מאפשרת יצירת גיאומטריות מסובכות ללא צורך בציוד כלי עבודה יקר. זה מספק שיטה חסכונית עבור ספקים ויצרנים בתעשיית התעופה והחלל לייצר כמויות קטנות של רכיבים.

כמו כן, השימוש בטכנולוגיית הדפסה תלת מימדית מתאים כאן בצורה מושלמת שכן הוא מאפשר יצירת חלקים קלים, מה שמוביל בתורו לחיסכון משמעותי בדלק. השימוש בטכנולוגיות אופטימיזציה של עיצוב פותח אפשרויות כמעט אינסופיות לשיפור מורכבות החלקים.

היתרון העיקרי בשימוש במוצרים בהדפסת תלת מימד הוא בכך שתהליך הייצור מאפשר ייצור חלקים שכבה אחר שכבה. כתוצאה מכך, הוא מייצר פחות אשפה מאשר טכניקות קונבנציונאליות.

תיקון ותחזוקה של מוצרים בהדפסת תלת מימד

תחזוקה, תיקון ושיפוץ ממלאת תפקיד משמעותי בתחום הדפסת מוצרים בתלת מימד לתעשיית התעופה בשל אורך החיים של המטוס, שיכול להיות בין 20 ל- 30 שנה. כלי טיס וחומרה צבאית עוברים לעתים קרובות תיקונים באמצעות שיטות הדפסה תלת מימדית ממתכת. הוספת חומר למשטחים בלויים עשויה לסייע בשיקום ותיקון ציוד מתקדם בצורה קלה ופשוטה. כיום, הדפסה תלת מימדית זמינה לא רק לתעשיות החלל והתעופה, אלא גם לקהל הרחב. רוצים גם אתם ליצור אב טיפוס לרעיון מקורי בהדפסת מוצרים תלת מימד? צרו קשר עם AMP!

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן