contact-us צור קשר

הדפסה בתלת מידמת מהירה ומקצועית

עם הדפסת תלת מימד, אתם יכולים במהירות ובמחיר משתלם ליצור מוצרים למגוון מטרות. עם זאת, בחירת שיטת ההדפסה התלת מימדית הטובה ביותר היא רק היבט אחד של התמונה. בסופו של דבר, נדרשים עבור הדפסה תלת מימדית חומרים אשר יקבעו עד כמה תוכלו ליצור חלקים עם האיכויות המכניות, הפונקציונליות או האסתטיות המתאימות. AMP מאפשרות לכם לבחור מבין מגוון שיטות הדפסה ושימוש בחומרי גלם שונים, כך שתוכלו בקלות למצוא את החומר המתאים לכם ביותר מבחינת מאפיינים והתכונות הרצויות.

הדפסה תלת מימדית חומרים פלסטיים

קיימים בעת הדפסה תלת מימדית חומרים פלסטיים ומתכתיים נפוצים ביותר, יחד עם זאת, ניתן לעשות השוואה של התכונות והשימושים שלהם כדי להתאים את החומר המתאים ביותר לפרויקט שלכם. חומרים פלסטיים רבים זמינים להדפסת תלת מימד. לכל אחד מהם מאפיינים מיוחדים שהופכים אותו לאידיאלי עבור יישומים מסוימים. פלסטיק מגיע בשני סוגים עיקריים:

הסוג הנפוץ ביותר של פלסטיק הוא תרמופלסטי. המאפיין העיקרי שלהם שמבדיל אותם הוא יכולתם לעבור מספר מחזורי התכה והתמצקות. הצורה הנכונה עשויה להיות עשויה מתרמופלסטיים על ידי חימום שלהם. מכיוון שאין קשר כימי, התהליך הפיך, מה שמאפשר מיחזור או התכה תרמופלסטיים ושימוש חוזר. מאפייני החומר משתנים מעט עם כל מחזור ההתכה.

פלסטיק תרמי, הידוע בכינויו thermosets, מוצק לצמיתות. חומרים תרמוסיים עוברים חיבור צולב של פולימרים בהשפעת חום, אור או קרינה מתאימה. פלסטיק תרמי מתפרק בעת חימום במקום להימס. אין זה אפשרי למחזר תרמוסטים או לפרק את החומר לחלקיו המרכיבים אותו.

שיטות להדפסת פלסטיק בתלת מימד

כיום, ישנם שלוש שיטות הדפסה תלת מימדיות המשתמשות בפלסטיק:

  • חוטים תרמופלסטיים מומסים ומחולקים באמצעות מדפסות תלת-ממדיות (FDM) 3D, ולאחר מכן פיית מדפסת מניחה את החוטים באזור ההדפסה שכבה אחר שכבה.
  • באמצעות תהליך הידוע בשם פוטופולימריזציה, שרפים נוזליים תרמוסטיים מתקבעים באמצעות לייזר במדפסות תלת מימד סטריאוליטוגרפיות (SLA) ליצירת פלסטיק מוצק.
  • מדפסות תלת מימד המשתמשות בסינטרינג לייזר סלקטיבי (SLS) ממזגות חלקיקים זעירים של אבקה תרמופלסטית יחד באמצעות לייזר רב עוצמה.

להתאמת שיטת הייצור המתאימה ביותר עבור הפרויקט שלכם תוכלו לקבל הסבר וייעוץ מקצועי ומלא על ידי צוות המומחים של חברת AMP. לפרטים נוספים חייגו עכשיו!

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן