contact-us צור קשר

מודלים למדפסת תלת מימד

כשאתם מחפשים שירותים לייצור מודלים למדפסת תלת מימד, כל הניסיון והידע הנדרשים שנצברו על ידי מומחי החברה AMP יעמדו לרשותכם. לפני שמדפיסים כל דגם תמיד רצוי להתייעץ על כל שלב בתהליך של העבודה על הדגמים שלכם. הסיבה היא שחברת AMP מחזיקה טכנולוגיות משוכללות מאוד לסריקה והדפסת מודלים, ויש לתכנן אותם יחד כדי לראות כיצד העתיד כבר כאן. כל רעיון שיש לכם לכל צורך תעשייתי יכול להפוך למודל מדויק.

מה חשוב לדעת על מודלים למדפסת תלת מימד?

  • המודלים הם חלק בלתי נפרד מהתכנון והפיתוח של מוצרים שאתם עובדים עליהם. כדי לייצר אותם יש לצבור כמה שיותר נתונים כדי שההדפסה תהיה ברזולוציה הכי גבוהה ואיכותית שיש. היום כבר אי אפשר להסתפק במודלים שאינם פחות ממצוינים משום שהדור הנוכחי של מדפסות כבר אינו מגושם ופרימיטיבי כשהיה.
  • כדי ליהנות מהשכלולים המתקדמים ביותר קבלו את שירותי הסריקה לקראת הדפסת המודלים, שהם באיכות הכי גבוהה. המודלים עצמם יכולים לשמש אתכם גם לתהליכי ניסוי ותיקונים בתהליך הייצור וגם לצורכי פרזנטציה למשקיעים ולשותפים עסקיים. מכיוון שכך, הם חייבים להיות באיכות גבוהה מהחומרים שאתם צריכים.
  • הדפסות תלת מימד עובדות כיום עם כל ענפי התעשייה, מאלקטרוניקה והייטק ועד חברות פרמצבטיות והנדסה. זה אומר שנצבר ידע עצום בנוגע לתהליכי ייצור והדפסה של כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו ולכן גם מהנדסים ומעצבים תעשייתיים נעזרים בשמחה במודלים כאלה.
  • כל דגם מתקבל לאחר עבודה מדוקדקת עליו והזנת כל הנתונים הנדרשים. עם זאת, יש מקום לליטוש, תיקונים וכוונונים נוספים לאחר ההדפסה הראשונה. כל הדפסה היא תהליך עבודה שמייצר את המוצרים האיכותיים ביותר לכם.

הדפסות מודלים

חברת AMP שמחה להציע לכם את המדפסות המשוכללות שלה משום שהיא עוסקת כבר שנים רק בהתמקצעות עד כדי הצטיינות בתחום זה. מודלים למדפסת תלת מימד חיוניים להמשך תהליכי הפיתוח והמחקר ויכולים לשמש אתכם בכל שלב של העבודה שלכם עליהם. החומרים שמהם הם מיוצרים יכולים לנוע מגבס ועד פולימרים מורכבים, כל חומר וההתאמה האופטימלית שלו למודל. לכם לא נותר אלא לתכנן את ההדפסה והייצור עם מומחי החברה.

מודלים למדפסת תלת מימד – תכנון ועיצוב מודל בתלת מימד

על מנת לתכנן ולעצב את המודל אנו נעזרים בתוכנות תלת מימד, המאפשרות לנו לבצע הדמיות ממוחשבות שמעניקות תחושה ריאליסטית של המוצר. לתוכנות אלה אנו מזינים את כל הנתונים שיש לנו לגבי האובייקט המבוקש ובכלל זה מידות אורך, רוחב, גובה, עומק, עובי, זווית, רדיוס, צבע, מרקם וכדומה. כעת אנו יכולים לראות את האובייקט הסופי על גבי מסך המחשב, לסובב אותו לכל זווית שנרצה ולבחון אותו בכל חתך. כבר בשלב הזה ניתן לבצע שורה של בדיקות, תיקונים ושיפורים לפני ייצור הגרסה הפיזית של המודל.

ייצור המודל הפיזי
בשלב זה, כשיש בידינו מודל ממוחשב מאושר, אנו עוברים אל שלב ייצור המודל והפיכתו לאובייקט פיזי שניתן לגעת בו. ייצור המודל הפיזי יכול להתבצע באמצעות טכנולוגיות שונות, החל מהזרקת פלסטיק, דרך עיבוד שבבי CNC של גוש חומר גלם (אלומיניום, עץ או פולימר) ועד הדפסת תלת מימד שנחשבת לטכנולוגיה היעילה והנפוצה ביותר לבניית דגמים בעת הנוכחית.

להדפסת תלת מימד יתרונות רבים ובהם שימוש במגוון חומרי גלם שמאפשרים לנו לבחון טוב יותר את ההיבטים התפקודיים והמבניים של האובייקט בקירוב מקסימלי למוצר הסופי וכמובן תהליך ממוחשב מקצה לקצה, אותו ניתן להשלים בזמן קצר מאוד. כמו כן, במקרים רבים עלויות ההדפסה עשויות להיות נמוכות יותר מהאלטרנטיבות

לבחור בטובים ביותר בייצור מודלים למדפסת תלת מימד

חברת  AMP מביאה את מיטב היצירתיות, תוכלו למצוא בגלריה שלנו מגוון מוצרי דפוס שונים, וייחודיים הניתנים לעיצוב אישי והדפסה מחדש. תוכלו גם אצלנו בחנות ליצור מוצרים המותאמים אישית אליכם ולאופי שלכם, או אף להביא מוצרים מודפסים לקרוביכם בתור מתנה מקורית. תוכלו ליצור הדפסים ומוצרים שיתאימו לבית העסק שלכם בתור גאדג'טים או גימיקים שונים. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולשתף אתכם במומחיות ובניסיון שלנו לאורך השנים כדי שכאשר תצאו מפה תדעו שבחרתם נכון.

מודלים למדפסת תלת מימד

 

פסלון אישי בתלת מימד

יש רגעים שבהם המתנה המושלמת היא דווקא מה שלא חשבתם עליו מעולם: יצירת פסלון אישי בתלת מימד אצל המומחים הגדולים ביותר בתחום זה בישראל. ביצירת פסלון אישי באמצעות תלת מימד, הכוונה היא לשימוש במצלמת 360 מעלות – כאשר לאחר הצילום מתחילים לעבוד על התוצר תוך שימוש במגוון מערכות ותוכנות מיוחדות. מעוניינים גם אתם בפסלון אישי שישמש מעין גרסה מוקטנת שלכם? חברת AMP פיתחה שיטות שונות לייצור פסלונים וחפצי נוי לכל מטרה, גם אישית וגם מסחרית, והיא מציעה לכם שירותים אלה בליווי צמוד שלהם.

מה צריך לדעת על הדפסת פסלון אישי בתלת מימד?

  • מאז שהומצאה לראשונה, פותחו כמה שיטות ומדפסות תלת מימד לטובת כמה ענפים שהזדקקו לכך. גם חפצי הנוי והחפצים האישיים נחשבים לתחום מבוקש שיש לו תפוצה גדולה ויעידו על כך המדפסות התלת מימיות הביתיות שנמכרות לרבים. עם זאת, הדפסה מקצועית אצל מומחים נראית אחרת לגמרי והיא רב גונית הרבה יותר – הן ביכולות התכנון וההדמיה שלה והן ביישום האיכותי שלה.
  • יש חומרים רבים שמהם אפשר לייצר הדפסות תלת מימד ולחפצי נוי אישיים, ולהם מתאימה בדרך כלל הדפסת גבס בצבעים, או אפילו בצבע אחד. היא יכולה להיות הפסלון החד-פעמי שמעולם לא יצרו אף פסלון כמוהו והיא יכולה להיות שכפול מדויק של יצירת אמנות שאהבתם מאוד. מעבר לכך, יצירת הפסלון האישי בתלת מימד יכולה לשמש גם מעין גרסה קטנה שלכם – אם תחפצו בכך. בכל מקרה, היא תהיה מדויקת ואיכותית בגלל הליכי ייצור מתקדמים ותכנון מדויק ב-CAD שיפיק לכם את הפסלון שרציתם.
  • הדפסת פסלונים אישיים היא חסכונית ויעילה, זולה ועמידה מאוד לאורך זמן ולכן היא עדיפה על הרבה הליכי ייצור אחרים.

פסלון אישי בתלת מימד – למה משמשת הדפסה תלת מימדית?

פסלון אישי בתלת מימד נשמע די חלום שאינו יכול להפוך למציאותי אי פעם, אך בעולם אשר אט אט מתקדם לעבר הרובוטיקה, המכשירים, והטכנולוגיה שרצה עוד ועוד לעתיד המתקדם, ניתן להבין ביתר קלות למה משמשת הדפסה תלת מימדית וכיצד ניתן לייצר איתה מוצרים מופלאים. הדפסה תלת מימדית משמשת להכנת דגמים ומודלים של מגוון דברים, היא מסייעת בחיסכון בעבודה טכנית של כח אדם, מסייעת במהירות הכנת המוצר הסופי אשר מביאים לבסוף להוזלה משמעותית של המוצר הנמכר.

בכדי להבין יותר את הנאמר, ניקח דוגמא קטנה, נניח שבעבר על מנת להכין טבעת זהב, היה צורך במעצב שיחשוב על הדגם  וישרטט אותו לאחר מכן עוד אדם שיבנה את הדגם על ידי שעווה או ברזל ולארח מכן ליצוק את הזהב על פי הדגם, הפעולה מצריכה משאבים רבים וכוח אדם, דברים אלו הדפסה תלת מימדית חוסכת.

תארו לכם שיש רק לשרטט את הפקודה של הטבעת למחשב והמדפסת פשוט תיצור את הטבעת? האין זה מדהים? אמנם יש יתרונות, אך החסרונות המובהקים הם שכוח האדם של העבודות יפחת, ותהיה פחות פרנסה לאנשים מן התחום.

כאמור כיום משתמשים בהרבה תחומים במכונות הדפסה תלת מימדיות ובינהם ליצירת דמויות תלת מימדיות אישיות שלכם, פסל אישי שלכם מתנה לגבר או מתנה לאישה. מתנה למשפחה למזכרת שתישאר אתכם לאורך זמן.

הדפסות פסלון אישי בתלת מימד מדויקות בלבד

כשאתם מחפשים את החברה שמתאימה לכם לייצור פסלון אישי בתלת מימד שקלו את חברת AMP מהוותיקות והמתמחות ביותר בתחום זה. הידע שנצבר על ידי אנשיה מבטיח לכם את ההדפסות המגוונות והאיכותיות ביותר שתוכלו למצוא בתחום זה. המדפסות משוכללות ומתאימות לענפים רבים שמחפשים מי שידפיס להם דגמים שונים במגוון גדול של חומרים. כל פסלון שיידרש לכם יזכה למענה המקצועי המדויק ביותר. מטרת העל של חברת AMP היא לאפשר לכם ליהנות מפסלונים מדויקים ואיכותיים, אשר יהוו כמזכרת שתלווה אתכם לאורך שנים ארוכות.  אז אם אתם מעוניינים להנציח את עצמכם או רגעים בחייכם בצורה ייחודית או מקורית או אם אתם מבקשים להעניק מתנה מפתיעה ומרגשת ליקירכם – מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר היום במספר הטלפון 02-5805800   ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את מלוא המענה.

הדפסת דמויות תלת מימד

הדפסת דמויות תלת מימד היא טכנולוגיה חדשנית אשר ניתן לומר שקיימת בשוק כבר זמן מה, אך הטכנולוגיה לא הייתה ברורה לחלוטין, והשימושים היו מוגבלים. בשנתיים האחרונות המחיר צנח משמעותית ואיתו גדלה קהילה שלמה המייצרת דגמים שכל אחד יכול להדפיס ולהשתמש בהם בעצמו הן ליצור דגמים לעסקים ולחברות והן למעשה ליצור דמויות כמו אנשים או בובות. הכירו את חברת AMP היא החברה שתייצר עבורכם את הדמות האולטימטיבית.

הדפסת דמויות תלת מימד – פיתוח וייצור צעצועים לילדים באמצעות מדפסת תלת מימד

המתנה הטובה ביותר שילדכם יכול לקבל היא למעשה דמות צעצוע מוכר מעולם הילדים. הליך פיתוח צעצועים לילדים אינו דבר של מה בכך. יש לתכנן את המוצר בהתאם למאפייני שכבת הגיל אליו הצעצוע מיועד, יש להקפיד על בטיחות המוצר, וחשוב לבחור את חומרי הגלם המתאימים לפיתוח אב הטיפוס ולייצור הצעצוע באופן מסחרי. עד לפני מספר שנים פיתוח צעצועים התאפשר רק למהנדסים וליזמים בעלי ידע והון, מאחר ובשיטות הייצור המסורתיות והוותיקות הליך הפיתוח ארך זמן רב, וגם המחיר היה יקר.

כיום, ניתן לפתח מוצרים וצעצועים בתל מימד באמצעות הדפסה תלת מימדית. באמצעות המדפסת החדשנית ניתן לייצר מודלים ודגמים של צעצועים לילדים במהירות ובקלות, ובעיקר בעלויות משתלמות ושוות לכל כיס. לכן, כל אחד יכול לחשוב על רעיון ולהדפיס לילדיו צעצועים מקוריים, איכותיים ובטיחותיים, או לחלופין לפתח צעצוע חדש, להדפיס אב טיפוס כדי לבחון את הדגם ולהציגו בפני משקיעים פוטנציאליים.

חברתנו מציעה הדפסה תלת מימדית של דמויות במבחר חומרים בהתאם לצרכי הלקוח וברמת הדיוק הנדרשת (קביעת עובי השכבות). במפעל דגמי הגליל נעשה שימוש במכונות הגדולות והמתקדמות ביותר בשוק, כולל מדפסות Stratasys (לשעבר Objet) ו – (SLS) EOS . הדגמים יכולים לשמש לבחינת הגיאומטריה של המרכיב באב טיפוס, לחצים שיופעלו עליו ועמידותו בטמפרטורות שונות.

 

פסלון אישי בתלת מימד

​הדפסת מודל תלת מימד

בהליכים שונים של מחקר ופיתוח חייבים להוציא מכוח אל הפועל את הדגמים המשורטטים על השולחן. אם פעם היה צורך בתהליך מסורבל של ייצור, כיום הדפסת מודל תלת מימד פותרת את כל ההתלבטויות של מי שצריך מוצר כאן ועכשיו. העלויות הזולות והמגוון העצום של חומרים הופך כל הדפסה לחלום שהתגשם בקלות. חברת AMP מציעה לכם את כל הטכנולוגיות הכי משוכללות כדי לייצר לכם מוצרים באיכות מעולה ומחומרים עמידים וטובים.

מדוע הדפסת מודל תלת מימד יכולה לסייע לעסק שלכם?

  • אם יש לכם רעיון מצוין למוצרים ואתם עדיין לא הצלחתם לגבש את המוצר הסופי, בוודאי תעריכו את השלבים שבהם אתם מקבלים את המוצר מודפס במחירים נוחים – עד שתוכלו לתקן בו כל מה שצריך. הדגמים האלה יכולים לסייע לכם לפתח אותו עוד יותר ולהעניק לכם השראה כיצד לשפר אותו או לייצר מוצר טוב יותר. הדפסות הן הדרך הטובה והחסכונית ביותר לעזור לכם בתהליך אורך ומייגע זה.
  • כשיש לכם מוצר מנצח שאתו אתם רוצים לצאת לשוק ואתם לא מוכנים לייצר אותו בייצור המוני, מדפסות הן הדרך הטובה ביותר לייסד לכם עסק מכירות מיוחדות משלכם. תוכלו לקבל הזמנות מיוחדות ולגוון את ליין המוצרים שלכם לפי ייעוץ מיוחד של מומחי החברה, ולפתח את המוצרים שלכם לכל כיוון.
  • ממציאים, יזמים, מעצבים וארכיטקטים שנזקקים לדגמים שונים כדי להראות ללקוחות בשלבי הפיתוח, יוכלו להציג להם מודלים בכל שלב שייראו ממש כמו המוצר הסופי לפי דרישתם. זוהי הדרך הטובה ביותר לשתף את הלקוחות בהליכי הייצור מההתחלה.
  • משקיעים ישמחו לראות מוצר ממשי לפני שהם מתחייבים להשקעה במיזם שלכם, וזוהי הדרך להוכיח לכם שאינכם בועה אלא סטרט אפ של ממש.

​הדפסת מודלים מתקדמת ואיכותית

הדפסות הן כבר חלק יומי של כל ייצור ופיתוח, כך שחברות יכולות ליהנות משירותי המדפסות הטובים של חבר AMP. הדפסת מודל תלת מימד איכותית של מוצרים שיכולים להחזיק מעמד שנים היא הדרך הטובה ביותר לייצר מוצרים כיום. החומרים המגוונים והאפשרות להדפיס בצבעים שונים הופכת דרך זו לטובה ביותר מכל האפשרויות שהטכנולוגיה מציעה לנו היום.

יתרונות של הדפסת מודל תלת מימד

הדפסת מודל תלת מימד זהו העידן החדש. בניית מודלים מתאימה לכולם, לכל ארגון או חברה, קטנים כגדולים כחלק מתהליך התפתחות ייצור המוצרים. היכולת לקבל מוצר ללא צורך בשימוש בכלים ידניים בכל גיאומטריה רצויה וזאת מבלי להתחשב במגבלות הייצור, מביאה לחסכון רב בזמן ובכסף. מטרת המודל היא להעניק למתבונן בו את התחושה, כי מה שנגלה לנגד עיניו הוא הדבר האמיתי.

חברת  AMP מייבאת ומשווקת מדפסת, חומרי גלם ומוצרים נספים, ויש לה את כל הניסיון, הידע והכלים להדפסת מודלים בתלת מימד בעזרת מגוון טכנולוגיות ובהתאמה מלאה לצרכי ודרישות הלקוח.

הדפסת מודל תלת מימד – מרעיון חדשני לאובייקט מוחשי

ייצור של מודל תלת ממדי פיזי הוא אבן דרך בתהליכי תכנון ופיתוח, שמתחילים ברעיון כללי וערטילאי אותו יש לתרגם לאובייקט מוגדר ומוחשי סופי. האתגר המרכזי שעומד בפני כל מי שעוסק בתחום התכנון והפיתוח הוא לקחת רעיון מופשט, נטול מידות, נטול גבולות ונטול מגבלות, ולתרגם אותו לאובייקט חד ערכי בעל מפרט טכני סופי ומדויק הכפוף לחוקי הפיזיקה ולדרישות המוצר.

על מנת להתמודד עם אתגר זה, יש צורך בתרגום הרעיון הכללי לייצוג פיזי ספציפי שאותו ניתן לבחון בשלל היבטים תפקודיים וויזואליים. בשלב הזה אין לנו עדיין קווי ייצור ואנחנו לא יודעים עדיין את המפרט הטוב והנכון ביותר של המוצר הסופי או את החומר המתאים לייצור המוצר. על כן אנו נעזרים בטכנולוגיות תלת מימד לייצור יחידה אחת בודדת, שאותה ניתן יהיה לבחון ולשכלל ברמה הוויזואלית והטכנית, לצורך יצירת יחידה נוספת משופרת וחוזר חלילה עד תום תהליך הפיתוח.

התהליך של יצירת מודל תלת מימדי יכול להתרחש בשלבים שונים של תהליך פיתוח המוצר, כאשר מתקבלת החלטה על יצירת דגם שיסייע לנו להבין טוב יותר את המוצר הפיזי ברמה הוויזואלית ו/או הטכנית:

  • בניית דגם ויזואלי – נועד לבחינת מבנה כללי, צבעים, טקסטורה וכדומה. דגם זה יכול להיות ריק מבפנים, שכן ייצורו לא נועד לבחינת תפקוד.
  • בניית דגם טכני – נועד לבחינה פונקציונלית של המוצר ולכן חייב לכלול את כל מרכיביו בצורה מדויקת.

שירות מקצועי ומקיף

עם חברת AMP תזכו לשירותי בניית מודלים להדפסה בתלת מימד מקצועיים ומקיפים, החל משלבי רעיון ראשוני ועד לקבלת מודל מוגמר, ברמת דיוק גבוהה ביותר. כל זאת מתוך התאמה מלאה לצרכי ודרישות הלקוח, עם רמה גבוהה של זמינות וליווי מלא ולשביעות רצונו של הלקוח.

מעוניינים בהדפסת תלת מימד

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלחו ווצאפ!
    💬 צריך עזרה?
    Scan the code
    שלום
    כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן