contact-us צור קשר

מעוניינים בהדפסת תלת מימד?

אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הדפסה בתלת מימד - AMP

    כשהטכנולוגיה הכי מתקדמת, באיכות, בדיוק ובאסתטיקה, פוגשת את תחום הדפסות התלת מימד. התוצאה היא WOW.

    ​בניתם מודל אב טיפוס למוצר חדש שאתם מעוניינים לייצר? חברת AMP תייצר עבורכם את המודל ותלווה אתכם באופן אישי, החל משלב הקונספט, התכנון ועד לייצור, תוך חסכון בזמן, מחיר מתחשב ואיכות גבוהה ללא פשרות.

    ​אנו ב-AMP נתכנן, נבנה ונייצר מודל בהדפסה תלת מימדית החל ממוצר בודד ועד לסדרות ייצור הנדסיות ומסחריות במגוון חומרים, כגון: פולימרים, פלסטיק, ניילון, גבס, ABS, PLA ועוד. ​מגוון רחב של בעלי מקצוע כמו: מעצבי מוצר ומעצבים תעשייתיים, אדריכלים, קבלנים, יזמים, חברות הנדסה, חברות סטרט-אפ ואנשים פרטיים כבר נהנים לקבל מאתנו ב-AMP פתרונות בהתאמה אישית או לפי הזמנה.

    ​הצוות של AMP הכולל מעצבים, מהנדסים ואנשי המקצוע מהשורה הראשונה ישמח לעמוד לרשותכם בכל שלב, ברמת מוצר איכותי ומדויק ובשירות אדיב ואמין. אתם בידיים טובות. בידיים של AMP.

    מידע נוסף
    our-work-image

    מה מייחד אותנו?

    חדשנות

    יצירתיות

    מקצועיות

    השירותים שלנו

    אנו כאן בשבילכם, כדי להנגיש עולם שהיה פעם בגדר פנטזיה וכיום קורם עור וגידים והופך למציאות – עולם התלת מימד. כל זאת ללא התפשרות על איכות השירות, הצורך בהכרות והבנת צרכי הלקוח, אספקת מוצרים איכותיים בלוח זמנים קצר, כי על זה נסוב כל עולמנו. תנו לנו ב-AMP לתרגם לכם חלום מופשט ליצירה מוחשית חיה, נושמת ומשפיעה בתלת מימד. אנו מזמינים אותך אישית להתרשם מקסמי הטכנולוגיה שיש לנו להציע לכם.

    הדפסת דגמים תלת מימד

    ​הדפסת דגמים תלת מימד - למי מיועדת ולמה? הדפסת דגמים תלת מימד פותרת את כל ההתלבטויות של מי שצריך מוצר כאן ועכשיו. הדפסת דגם תלת מימד מאפשרת גיבוש רעיון סופי של פיתוח מוצרים ומסייעת בהוצאה לפועל...

    פרטים נוספים

    סריקה תלת מימדית

    הטכנולוגיה של AMP מספקת פתרונות סריקה מגוונים, איכותיים ומדויקים, למגוון רחב של מידות ופריטים, החל מפסלי נוי, פורטרטים, חלקי מכונות, יציקות, מיצגים ארכאולוגיים, תכשיטים ועד למוצרים מיקרוסקופיים וזעירים לתעשיות הרפואה והייטק. הסורקים של AMP הם המדויקים...

    פרטים נוספים

    גימורים

    ניתן לקבל את כל המוצרי ההדפסה על פי דרישה בכל הגימורים הנדרשים ,לדגם או לכל סדרת הייצור. עיבוד פני השטח : שיוף והחלקה. צביעה. הכנת אינסרטים מתכתיים להברגות מוטבעות. ציפוי בלכות ציפוי במתכת אינטגרציה והרכבות. פירוט נושא ציפוי במתכת: ציפוי מתכתי הינו למעשה...

    פרטים נוספים

    ?מעוניינים בהדפסת תלת מימד

    אתם בידיים טובות, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הממליצים שלנו

      יבגני ברוייטמן- מובילאיי טכנולוגיות ראיה בע"מ

      לכל מאן דבעי ,[זוהי המלצה אישית ובשמי בלבד ] אני שמח להמליץ על מר משה אסייג מנכ"ל ובעלים של חברת AMP. משה עובד עימי כקבלן משנה כמשך שלוש שנים בתחום ההדפסות תלת...

      +

      לכל מאן דבעי ,[זוהי המלצה אישית ובשמי בלבד ]

      אני שמח להמליץ על מר משה אסייג מנכ"ל ובעלים של חברת AMP.
      משה עובד עימי כקבלן משנה כמשך שלוש שנים בתחום ההדפסות תלת מיימד וייצור
      אבות טיפוס עבור פרויקטים שונים
      משה מפגין יושרה ואמינות, חריצות ומוסר עבודה, ונכונות למענה לצרכים השונים
      בשעות לא שגרתיות ותוצאות מרשימות תוך תשומת לב לפרטים הקטנים.
      משה גם הוכיח יכולת לעבודה בצוות והוא בעל יחסי אנוש מצוינים.
      בכבוד רב ,
      יבגני ברוייטמן
      תחום מכניקה
      מובילאיי טכנולוגיות ראיה בע"מ

      Gideon Sagi VP R&D and Engineering

      איכות אמינות ובראש וראשונה שירות מעולה. הפיתוח של תפן טכנולוגיית זרימה ומינון נעזר בטכנולוגיית הדפסת 3D התהליך תכנון והגדרת המוצר. בידיעה שדגמים שהזמננו יגיעו במועד שהובטח (ימים בודדים) – היכולת לתכנן לוחות זמנים בפרויקט...

      +

      איכות אמינות ובראש וראשונה שירות מעולה.

      הפיתוח של תפן טכנולוגיית זרימה ומינון נעזר בטכנולוגיית הדפסת 3D התהליך תכנון והגדרת המוצר.

      בידיעה שדגמים שהזמננו יגיעו במועד שהובטח (ימים בודדים) – היכולת לתכנן לוחות זמנים בפרויקט פיתוח משתפרת מאד.

      כאיש פיתוח מזה שנים רבות, וייצור דוגמאות ואבי טיפוס בטכנולוגיות שונות, העבודה עם משה היא חוויה מתקנת.

      ישראל ישראלי - מעצב

      יצא לי לעבוד עם מספר נותני שירות בתחום התלת מימד. החומרים והפינישים של AMP הם ברמה הגבוהה ביותר שקיבלתי.

      +

      יצא לי לעבוד עם מספר נותני שירות בתחום התלת מימד. החומרים והפינישים של AMP הם ברמה הגבוהה ביותר שקיבלתי.

      ישראל ישראלי - אינטל

      AMP ביצעו עבורי עבודה גדולה מאוד הכוללת הדפסה, צביעה והדבקה עם פרטים מאוד עדינים, כל הפרטים יצאו ברורים והעבודה נקייה ועדינה. זו עבודה ברמה מאוד גבוהה.

      +

      AMP ביצעו עבורי עבודה גדולה מאוד הכוללת הדפסה, צביעה והדבקה עם פרטים מאוד עדינים, כל הפרטים יצאו ברורים והעבודה נקייה ועדינה. זו עבודה ברמה מאוד גבוהה.

      ישראלה ישראלי - לקוחה

      קיבלתי מ-AMP איכות עבודה מדהימה של סריקות והדפסות בתלת מימד. גם לאחר סיום העבודה, קיבלתי שירות מלא לכל התייעצות והחלטה.

      +

      קיבלתי מ-AMP איכות עבודה מדהימה של סריקות והדפסות בתלת מימד. גם לאחר סיום העבודה, קיבלתי שירות מלא לכל התייעצות והחלטה.

      הדפסה תלת מימדית

      הדפסה בתלת מימד הומצאה בתחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת, ומאז התפתחה הטכנולוגיה למדפסות שאנו מכירים כיום. עם השנים מדפסות התלת ממד תפסו נפח הולך וגדל בתהליך התכנון והייצור של מוצרים. בעזרת מדפסות אלו אפשר היום לבצע בדיקות מכניות ועיצוביות לרכיבים בעלויות נמוכות משמעותית מהטכנולוגיות הקונבנציונליות בשוק.  חברת AMP היא החברה המתקדמת והמובילה בארץ אשר מציעה לכם מגוון פתרונות עכשוויים ועדכניים להדפסות תלת מימדיות.

      כיצד הדפסה בתלת מימד תשנה את חיינו?

      שיטת ייצור זו כבר נמצאת בשימוש במשך עשרות שנים עבור ייצור מודלים בתהליך של פיתוח מוצרים. אולם ייצור זה היה יקר מדי. ורק חברות גדולות היו יכולות להרשות לעצמן שימוש במכונות הללו.

      עם כניסתן של מדפסות התלת מימד לשוק המדפסות בעשור האחרון, יצירת אובייקטים הפכה הרבה יותר נגישה. מעצבים ומהנדסים ממשיכים לנסות ולמתוח את גבולות היכולת של מדפסות התלת מימד. כבר היום תחום תלת המימד חם ורותח והמאבק בין גוגל לאפל על מפות תלת המימד הוא רק דוגמה לזה. הדפוס הדיגיטלי אפשר לגוגל להיות מי שהיא היום, וכאשר מדובר בהדפסה תלת מימדית, זה לא שונה.

      ברגע שלחפצים השונים בעולם יהיה תרשים תלת-מימד נלווה, ניתן יהיה לחפש לא רק במילים אלא גם בקרביים (שרטוטים) של החפצים. כשנרצה לחפש אותו חלק במכונה שבדיוק התקלקל, נוכל לחפש בגוגל ולשלוח אותו מיידית להדפסה במדפסת הסמוכה. הידיעה שאני יכול להדפיס כל דבר באופן מידי, תשנה לחלוטין את הדינמיקה של ההתנהגות שלנו.

      הדפסה בתלת מימד מדויקת בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת

      חברת  AMP  הינה חברה מהחלוצות בתחום, חברה אשר פיתחה מהפעמים הראשונות מדפסת תלת מימד, ולמעשה מהמייסדים הראשונים. החברה מעניקה מגוון רחב של פתרונות בתחום – מדפסות, חומרי הדפסה ועוד כאשר שיטת ההדפסה הינה באמצעות נוזל פולימר שמתמצק תחת תאורת UV , מתחת למיכל ישנה מערכת לייזר ומראות שמשרטטת את הצורה על כל השכבה המודפסת, שהופכת לקשיחה – וכך שכבה אחר שכבה עד לסיום ההדפסה.

      אצלנו בחברת AMP אנחנו מביאים את מיטב החדשנות והיצירתיות בתחום. בגלריית האתר תוכלו למצוא את מוצרי הדפוס שלנו. תינתן אפשרות ליצור מוצרים משלכם בהתאמה אישית.

      מאמרים אחרונים

      הדפסה 3D

      רק מי שמודע להתפתחויות העצומות בטכנולוגיה של הדפסה 3d מבין כמה אפשרי להשיג הכול היום בקלות. מדובר ביזמים ובממציאים, חברות ואנשים יצירתיים, שהחליטו לפתח מוצרים וליצור את העתיד, והם זקוקים להמחשה של הרעיונות שלהם. זה...

      קרא עוד >>

      הדפסה תלת מימדית חומרים

      הדפסה תלת מימדית חומרים - חומרי הגלם להדפסה תלת מימדית הדפסה תלת מימדית חומרים הינה נושא המעניין בשנים האחרונות את הציבור הרחב. הדפסה זו  נרשמה לראשונה כפטנט עוד בשנת 1983 אך רק בשנת 2006 פג תוקף...

      קרא עוד >>

      מדפסת תלת מימד צבעונית

      מדפסת תלת מימד צבעונית מאפשרת להדפיס מודלים צבעוניים בגדלים שונים באמצעות חומרים קשים או רכים, את המודל ניתן לצבוע לפי בחירה, וניתן להדפיס על חומרים דמויי פלסטיק בדיוק רב ובמהירות גבוהה. הדפסה תלת מימדית נחשבת...

      קרא עוד >>

      מידע נוסף בנושא

      שירותי הדפסת תלת מימד – מה היתרונות של שירותי בהדפסת תלת מימד?

      • מדויקת במיוחד: לעומת עבודת יד, או עבודה שנעשית על ידי מכונה בכל טכניקה אחרת, המדפסת התלת ממדית עובדת באופן מדויק ביותר. בעבודה המדפסת מעבדת ומסתמכת על מודל שמישהו כבר בנה עבורה מראש – היא רק ממלאת הוראות. אבל הדיוק של המדפסת לא נובע רק מההסתמכות שלה על המודל, אלא מהטכנולוגיות המתקדמות שעליהן הפעולה שלה מתבססת. באמצעות שימוש במדפסת תלת ממדית נוכל לזכות באביזרים עם עיצוב חד ורמת דיוק גבוהה מספיק על מנת להביא אותם לכדי שימוש.
      • נעשית במהירות: ההדפסה התלת ממדית היא מהירה במיוחד ביחס למתחרות ויכולה לקחת בין מספר דקות למספר שעות. מהירות ההדפסה מושפעת מסוג המכונה, האיכות המתבקשת של התוצר, חומרי הגלם איתם נעשית ההדפסה ופרמטרים רבים נוספים. במידה ואתם זקוקים למודל מוגמר בהקדם האפשרי – כנראה שמדפסת תלת מימד היא הפתרון המושלם עבורכם.
      • מחיר נגיש: אם בעבר הלא כל כך רחוק, הדפסה תלת ממדית נחשבה לקריאה מהעתיד וכיוצא בזאת תומחרה במחירים גבוהים במיוחד, הרי שכיום מדובר במחירים הגיוניים שתואמים את התוצאה המתקבלת. הדפסה בתלת מימד תעלה לכם בין כמה מאות שקלים ועד לכמה אלפים – כתלות במורכבות המודל, החומרים ממנו הוא בנוי וכמובן, הגודל שלו.
      • עובדת על מגוון חומרי גלם: המדפסת התלת ממדית עובדת על מגוון רחב של חומרי גלם שונים שיכולים לאפשר ללקוח ליצור מודלים בגימורים שונים, גוונים מיוחדים ורמת איכות משתנה. בין החומרים הפופולאריים באמצעותם יוצרים מודלים תלת ממדיים ישנם PLA, TBA וחומרים רבים נוספים.

      למה לבחור את שירותי הדפסת תלת מימד של חברת AMP ?

      רק אצל חברת AMP, יוכל היזם למצוא מגוון רחב של מדפסות תלת מימד מהמובילות בעולם המייצרות מוצרים לתעשייה בטכנולוגיות שונות, תוך כדי שימוש בספריית חומרים עשירה בעלי יכולות טכניים והנדסיים, אנו מתמחים בשירותי הדפסה בתלת מימד ברמות הדיוק הגבוהות ביותר.

      הדפסת מוצרים בתלת מימד

      הדפסת מוצרים בתלת מימד היא למעשה המתנה האידיאלית עבור הקרובים שלכם. אם תכף לחבריכם יש יום הולדת וחשבתם איזה מתנה כדאי לקנות לו, יש לנו פתרון מושלם עבורכם! מדפסות לתלת מימד שמייצרות מתנות ייחודיות, צבעוניות ואיכותיות מחומרי גלם שונים. הכירו את חברת AMP  החברה שתייצר עבורכם את המתנה המושלמת עם חדשנות מתקדמת.

      הדפסת מוצרים בתלת מימד – מוצר מרגש בעלות נוחה

      אולי תופתעו לדעת אבל הדפסת מוצרים בתלת מימד היא גם זולה. למעשה במקום לרכוש מתנות מוכנות ולשלם פערי תיווך אתם מייצרים את המוצר בעצמכם וחוסכים במחיר. יותר מזה, אתם מעצבים את המוצר שלכם, הוא מוצר ייחודי ולא תראו עוד כמוהו ככה שתקבלו אינסוף של מחמאות מהסובבים אתכם. מוצרים בתלת מימד ניתן לייצר ממגוון חומרים כמו למשל abs , pla bendky , pla , חלקם סוג של פלסטיק ולחלקם מאבנים , עצים וכו'.

      הדפסה תלת מימדית פלסטיק

      הדפסה תלת מימדית פלסטיק הינה טכנולוגיה מתקדמת שנמצאת בשוק הרחב כבר כמה שנים טובות. אצלנו בחברת AMP  מספקים מגוון שירותים עבור בעלי מדפסות תלת מימד העושים שימוש בטכנולוגיה זו ולא רק זה, אלה מבצעים את ההדפסה תחת שירותינו. בין היתר גם ניתן לרכוש אצלנו חומרי גלם בהם פלסטיק למדפסות חומרי גלם נוספים. בעזרת חומרים אלו ניתן להכין קשת רחבה של פריטים דגמים ומוצרים בדרגות מורכבות משתנות.

      האם נדרשת מדפסת מיוחדת עבור הדפסת תלת מימד באמצעות פלסטיק?

      התשובה היא שישנן מדפסות שיודעות לעבוד עם מספר חומרים ובכלל זה גם פלסטיק, בעוד מדפסות אחרות מיועדות לעבוד יותר עם חומרים אחרים כמו מתכות או פולימרים מורכבים. זה אומר שיש מגוון של מדפסות וטכנולוגיות הדפסת תלת מימד שבאמצעותן תוכלו להדפיס בפלסטיק, אבל זה גם אומר שלא כל המדפסות מתאימות לזה. טכנולוגיות ההדפסה נבדלות זו מזו גם באופן בו הן עובדות עם הפלסטיק.

      מדפסות מסוימות מבוססות על טכנולוגיה לעבודה עם אבקת פלסטיק, אחרות עם חוט פלסטיק ואחרות עם הזרקת פלסטיק מותך שכבה על גבי שכבה. בבחירת מדפסת תלת מימדית פלסטיק, חשוב מאוד שתוכלו לאפיין את הצרכים שלכם בכדי שתוכלו לרכוש את דגם המדפסת המתאים ביותר למשימות ההדפסה שעבורן אתם מייעדים אותו.

      הדפסה תלת מימדית פלסטיק על ידי AMP

      חברת AMP  מתמחה בשיווק ומכירה של מדפסות תלת מימד לעסקים ומעמידה לרשותכם מבחר גדול של דגמים, מותגים, טכנולוגיות הדפסה ופונקציונליות (קצב, הספק, מגוון חומרים וכן הלאה). בין היתר AMP בעלי ניסיון בהדפסה תלת מימדית פלסטיק והצוות המקצועי יישמח לסייע לכם להבין איזה חומר גלם הוא המתאים ביותר עבור המודל שלכם.

      הדפסת תלת מימד ירושלים

      הדפסת תלת מימד בירושלים היא הכרחית כאשר תצטרכו הדמיה או דגם מסוים עבור העסק שלכם בעיר הבירה. טכנולוגית תלת מימד הינה שיטת ייצור אובייקט פיזי בתלת מימד, באמצעות מדפסת אשר מסוגלת להדפיס את האובייקט בשכבות אחת על גבי השנייה – שכבה אחר שכבה,  עד לקבלת המוצר המוגמר. מדפסת זו מדפיסה מוצר כפי שתוכנן בעזרת מחשב (CAD). כדי לקבל את ההדפסה האיכותית ביותר תצטרכו להכיר את חברת AMP  החברה המובילה ביותר כיום בייצור מדפסות ודגמי תלת מימד.

      הדפסת תלת מימד ירושלים – ההשקעה המשתלמת ביותר עבור העסק שלך

      כולנו, בעלי העסקים, מכירים היטב את התחרות שאיתה אנחנו מתמודדים. אנחנו צריכים לראות ולחשוב בכל פעם מחדש איך נוכל לגרום ללקוחות שלנו לפנות דווקא אלינו והאמת היא שאין תשובה אחת נכונה לשאלה איך כדאי לעשות זאת. מה שבטוח שאם לא נשקיע בפרסום ובשיווק של העסק זו עלולה להיות מטרה שקשה להגיע אליה ולכן כדאי לחשוב על שירותי הדפסה בתלת מימד.

      ראשית, אם הטכנולוגיה הזאת קיימת אז למה לא לעשות בה שימוש ולמה לא ליהנות ממנה? שנית, הדפסה בשיטת תלת מימד יכולה לשמש אתכם לצרכי פרסום שונים. לכן כדאי לחשוב על הזמנת שירות כזה כי אתם תראו שזו לא השקעה כלכלית גדולה מידי אך זו השקעה מוצדקת במיוחד.

      בחרו בטובים ביותר בתחום הדפסת תלת מימד ירושלים

      זה לא סוד שיש הרבה בתי דפוס שבימינו יוכלו להציע לכם שירותי הדפסת תלת מימד אך לא בכל מקום יש את המדפסות הכי טובות שקיימות היום בשוק. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות דווקא אלינו כי אצלנו בחברת AMP מחכה לכם:

      • שירות מקצועי ולבבי
      • מגוון רחב של פתרונות הדפסה
      • אנשי מקצוע שחיים ונושמים את התחום מזה שנים
      • זמינות בכל עת

      צרו עמנו קשר עוד היום ותנו לנו להדפיס לכם כל מה שאתם צריכים כי אצלנו המקצועיות באה לפני כל ערך אחר.

      הדפסת תלת מימד מחיר

      הדפסת תלת מימד מחיר היא כנראה זו שאתם מחפשים עבור העסק שלכם או המוסד האקדמי בו אתם נמצאים. אך אינכם למעשה מבינים במחיר ולא יודעים מהו סוג ההדפסה המומלץ עבורכם ובאילו חומרי הדפסה הכי כדאי להשתמש. חברת AMP כאן בשביל להראות לכם איך לבחור את ההדפסה הטובה והאיכותית ביותר במחיר המשתלם עבורכם.

      על פי נקבעים המחירים של הדפסות תלת מימד?

      מידת התוצר

      ככל שהתוצר יותר גדול, המחיר יהיה גבוה יותר בהתאם. עבודה על מוצר גדול דורשת כמות יותר גדולה של חומר, עבודה ארוכה יותר של מכונת ההדפסה ובמילים אחרות – השקעת משאבים גדולה יותר משמעותית. ולכן כמובן, המחיר יהיה גבוה יותר מאשר במוצרים בקטנים.

      סוג החומר

      הדפסה תלת מימד ניתן לבצע על מגוון אדיר של חומרים בינהם מתכת, עץ ופלסטיק אשר לכל אחד כמובן תעריף נפרד שמושפע מהמחיר של החומר ומידת הקלות של עבודת ההדפסה באמצעותו. הדפסה על פלסטיק למשל, תהיה זולה יותר מזו שנעשית באמצעות מתכת

      מורכבות הדגם

      כאמור, בהדפסת תלת ממדית משתמשים למגוון רחב של תחומי עיסוק וזו נותנת מענה לכל איש מקצוע בעולמו שלו. חלק מהחברות והאנשים שנעבוד מולם יבקשו מאיתנו עבודות פשוטות כמו יצירת צעצוע פלסטיק בסיסי או מוצר עץ לא מורכב אבל חלק מהעבודות יהיו מורכבות יותר.

      כמות המוצרים

      אמנם הזמנת כמות גדולה יותר של מוצרים תעלה לכם יותר, אבל מצד שני גם לנו וגם לכם יש אינטרס בייצור רחב משותף. ולכן, במקרים של ייצור המוני של מוצר מסוים לעיתים נהיה מוכנים להתגמש בנוגע למחיר ליחידה הבודדת ולמצוא תמחור שיהיה נוח לשני הצדדים.

      לסיכום, אין תשובה נכונה אחד לשאלה כמה יעלה תהליך ההדפסה של המוצר שלכם. הדבר כרוך במורכבות הפרויקט, סוג החומר והמידות. בסופו של דבר, המחיר נע בין כמה מאות לאלפי שקלים ומשתנה בין הפרויקטים השונים.

      הדפסה איכותית לכל מטרה

      חברת AMP מציעה מגוון רחב של פתרונות הדפסה תלת מימד, המתאימות למטרות שונות: האם ההדפסה נועדה כדי לבנות מכשיר מתוחכם או אולי כדי לעצב תכשיטים באוניברסיטה? לכל מטרה יש הדפסה תלת מימדית מתאימה ואנחנו כאן כדי לסייע לכם למצוא אותה. פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

      שלחו ווצאפ!
      💬 צריך עזרה?
      Scan the code
      שלום
      כאן AMP הדפסות תלת מימד ואבות טיפוס!
      איך אפשר לעזור?
      דילוג לתוכן